Ik ben nu een boek aan het lezen over eten en spijsvertering en alles, en dan wordt er ook over hondenbrokken verteld en dat de mensen die ze testen er zelf ook weleens van snoepenquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ze ruiken ook niet heel erg lekker moet ik zeggen
Ik had een oom die dat ook deed, omdat hij wilde weten wat het dier moest etenquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben nu een boek aan het lezen over eten en spijsvertering en alles, en dan wordt er ook over hondenbrokken verteld en dat de mensen die ze testen er zelf ook weleens van snoepen
Waar ga je heen?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Schoongemaakt en bezig met koffer inpakken voor de vakantie.
Heb het er gewoon warm van gekregen.
samequote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Als ik de ventilator uit zet wordt het wel meteen warm ja
Lekker high.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:29 schreef mschol het volgende:
oh lekker.. een verfluchtje in huis..
ze zijn de balkonreling aan het verven
Lijkt mij niet handig met deze temperatuurquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:29 schreef mschol het volgende:
Ruikt wel lekker.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:29 schreef mschol het volgende:
quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:29 schreef mschol het volgende:
Want?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:33 schreef Karzai het volgende:
[..]
Lijkt mij niet handig met deze temperatuur
Nieuwe vloerbedekkingquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:34 schreef Ama het volgende:
[..]
We hebben wel vaak dezelfde afwijking.
lijm snuiven met een omwegquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:39 schreef CherryLips het volgende:
Tijd om weer een keertje bij de Leen Bakker aan die rollen vloerbedekking te snuiven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |