Dan ken je Lenie niet.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 09:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
In haar bed bedoelt ze.
Denk ik in een sloot na een 'ongeval'quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 09:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
In haar bed bedoelt ze.
A Alvast gefeliciteerd, maak er een leuk weekend van samen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 08:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
We gaan naar Lunteren voor een lang weekend. En mijn verjaardag morgen vieren
quote:Autobranchevereniging Bovag en de app TikTok waarschuwen voor een opvallende trend die momenteel miljoenen views trekt. Daarbij gaan vooral vrouwen naar een carwash, maar niet om de auto te wassen: ze spuiten elkaar nat en dansen in het sop op de motorkap.
De zogenoemde ‘carwashtrend’ bestaat al langer, maar duikt nu weer veelvuldig op. Vooral in Nederland, wellicht in het kader van verkoeling zoeken met het warme weer. In de meeste video’s zie je vriendinnen of stelletjes naar een autowasstraat gaan, om van alles te doen behálve de wagen te wassen.
Ze maken elkaar nat met de hogedrukspuit, zepen elkaar in met een borstel en springen, twerken en glijden op de motorkap en het dak. Een enkeling gebruikt het lijf van de ander als een grote spons om de lak op te wrijven. De tiktokkers zetten er verschillende liedjes onder, maar het vaakst hoor je Lights van Ellie Goulding.
https://www.ad.nl/show/vr(...)waarschuwt~a237657b/
Zonde!!!quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 09:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk ik in een sloot na een 'ongeval'
Per ongeluk gestruikeld en helaas net met zijn hoofd in een touw terechtgekomen waar toevallig net een molensteen aan vast zat. Thoughts and prayers.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 09:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk ik in een sloot na een 'ongeval'
Ja ongeluk zit in een klein hoekje hequote:Op vrijdag 15 augustus 2025 09:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Per ongeluk gestruikeld en helaas net met zijn hoofd in een touw terechtgekomen waar toevallig net een molensteen aan vast zat. Thoughts and prayers.
Wel opvallend dat ienie daarvoor helemaal naar Breda gaat overigensquote:BREDA - In het water van de Mark in Breda is donderdagmiddag een dode man gevonden. Uit onderzoek bleek dat geen sprake is van een misdrijf, maar een noodlottig ongeval.
Duikers hebben het stoffelijk overschot uit het water gehaald. Het lichaam is naar een onderzoeksruimte gebracht om de identiteit van de overledene vast te stellen en te achterhalen wat er precies is gebeurd. Het blijkt te gaan om een noodlottig ongeval.
https://www.bndestem.nl/b(...)an-ongeval~accb37a0/
Op mijn fietsquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 09:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel opvallend dat ienie daarvoor helemaal naar Breda gaat overigens
Wel een goudhaantje voor de lak- en schadeherstellersquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 09:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Walgelijke verspilling van kostbaar water!
Thanksquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 09:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A Alvast gefeliciteerd, maak er een leuk weekend van samen.
En de schade aan de auto's!quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 09:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Walgelijke verspilling van kostbaar water!
Ja je hebt wel 'heel' toevallig' net een nieuwe ...quote:
Ik wil de tracking wel laten zien dat ik niet in Breda was?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 09:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja je hebt wel 'heel' toevallig' net een nieuwe ...
Dat je dat gelijk zo gretig wilt laten zien doet het klinken alsof je met die gegevens hebt lopen rommelenquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 09:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik wil de tracking wel laten zien dat ik niet in Breda was?
Ik heb je niet gezien.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 09:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik wil de tracking wel laten zien dat ik niet in Breda was?
Jaquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 09:47 schreef bitterbal het volgende:
in hong kong heb je een dubbeldekker tram
[ afbeelding ]
oh vetquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 09:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Niet dat ik er geweest ben. Maar vaak gezien in de films die zich daar afspreken.
Het winnen van een loterij ookquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 09:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Dubbeldekkertram is wel epic om een keer mee te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |