Ik had ooit Planet Internet. Belde ik ze op om te vragen waarom ik geen internet had, was de eerste vraag die ik kreeg of ik al op hun website had gekeken of er een storing wasquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 10:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hier ook niet, zelden problemen gehad met Ziggo. Was tijdens de tijd van @:home wel anders
Ja waarom heb je dat dan ook niet gedaan dan?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 10:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik had ooit Planet Internet. Belde ik ze op om te vragen waarom ik geen internet had, was de eerste vraag die ik kreeg of ik al op hun website had gekeken of er een storing was![]()
.
De klassiekerquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 10:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik had ooit Planet Internet. Belde ik ze op om te vragen waarom ik geen internet had, was de eerste vraag die ik kreeg of ik al op hun website had gekeken of er een storing was![]()
.
Zo 2000 klinkt het.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 10:38 schreef Ama het volgende:
Planet klinkt echt lang geleden. Ik ken dat niet eens.
ijsquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 10:38 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde de bezorger een ijsje geven maar die pleurt de pakketten natuurlijk beneden neer.
Meer ijs voor mij
Het heeft nog lang bestaan als zombiemerk. Mijn moeder had het.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 10:38 schreef Ama het volgende:
Planet klinkt echt lang geleden. Ik ken dat niet eens.
Ja oke in 2000 was ik zelf nog lang niet bezig met een internet abonnement afsluiten.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 10:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zo 2000 .
Planet is later kpn geworden.
Ik weet eerlijk gezegd gewoon echt niet wat wij thuis hadden.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 10:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het heeft nog lang bestaan als zombiemerk. Mijn moeder had het.
Neem je em mee naar huis?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 10:39 schreef Ama het volgende:
Nou ja meer een ingreep? Want ik ga het onder verdoving doen haha.Haha nu hopen dat ik niet stiekem kijk.
![]()
Ik kreeg wel de keuze hoor maar dacht yolo.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 10:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik weet eerlijk gezegd gewoon echt niet wat wij thuis hadden.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 10:37 schreef Ama het volgende:
Ik dacht dat ik vandaag ook al wel de brief zou krijgen voor een afspraak voor de operatie maar zo snel gaat ook weer niet dus.Ja nou ja snap het wel want er zit ook geen haast achter.
gewoon plaatselijk? nicequote:Op vrijdag 15 augustus 2025 10:39 schreef Ama het volgende:
Nou ja meer een ingreep? Want ik ga het onder verdoving doen haha.Haha nu hopen dat ik niet stiekem kijk.
![]()
Ik kreeg wel de keuze hoor maar dacht yolo.
en je familie is daar blij mee?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 10:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik blokkeer altijd iedereen die mij belt.
Ja zet hem op sterk water en dan in de woonkamer als een accesoire. Past wel bij griezelige dingen.quote:
en aan bepaalde tonen en duur van tonen wist je dat het ging mislukkenquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 10:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Toen klonk het zo om verbinding te maken met het internet.
Moet zeggen dat ik achteraf wel denk oke misschien riep ik iets te stoer gisteren oke doen we dat.quote:
Misschien woon Luctor bij zijn familie in.quote:
"Ja....okee.... Dit is de handshake... ai verkeerde AT&F string."quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 10:43 schreef mschol het volgende:
[..]
en aan bepaalde tonen en duur van tonen wist je dat het ging mislukken
en hier staan al die geluidjes voorquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 10:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Toen klonk het zo om verbinding te maken met het internet.
@home, dat was essent toen, ziggo nuquote:
ik werd nog gebeld idd, kon het kort houden.. "als je hetzelfde internet kan aanbieden,zonder tv, onder de 30 euro kunnen we verder praten"quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 10:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Opzeggen bij Ziggo was ook zo stom![]()
Je moet bellen met iemand die je nog over gaat halen en een leuke aanbieding gaat geven. En waarom je geen Ziggo wil op je nieuwe adres
Hij zegt alleen later Ziggo dus denk niet dat wij bij Essent hebben gezeten.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 10:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
@home, dat was essent toen, ziggo nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |