Dat kan, maar ik vraag mij werkelijk af waarom. En dat is mij vooralsnog bepaald niet duidelijk geworden.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 19:21 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
We zijn het hoe dan ook, niet helemaal eens geloof ik.
Tuurlijk.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 17:22 schreef maily het volgende:
[..]
Ja heel normaal om aan iemand te zitten. Moeten ze maar nee zeggen of iemand wegduwen.
Omdat jij, heel kort gezegd, het hebt over een hand naar beneden. Ik denk: die meisjes hebben zich onveilig gevoeld, dat is héél wat anders.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 19:45 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat kan, maar ik vraag mij werkelijk af waarom. En dat is mij vooralsnog bepaald niet duidelijk geworden.
Ik reageer op een discussie waarin iemand het heeft over dat twee personen aan het dansen zijn.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 19:49 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Omdat jij, heel kort gezegd, het hebt over een hand naar beneden. Ik denk: die meisjes hebben zich onveilig gevoeld, dat is héél wat anders.
Ik vind dat je nogal uitweidt over situaties die hier hoogstwaarschijnlijk niet aan de orde zijn. Daardoor krijg ik de indruk dat je het daar over wilt hebben.quote:Op zondag 17 augustus 2025 09:30 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik reageer op een discussie waarin iemand het heeft over dat twee personen aan het dansen zijn.
En vervolgens geef ik expliciet aan dat ik niet denk dat dit hier speelt (van de andere kant: we hebben geen enkel idee wat er speelt).
Dan is het toch raar dat jij mij verwijt te bagatelliseren.
Volgens mij ben ik heel duidelijk geweest dat dit bericht zo onduidelijk is dat niemand er iets mee kan. Het is zo onduidelijk dat er niet eens iets te bagatelliseren valt, want we hebben geen idee wat er is gebeurd.quote:Op zondag 17 augustus 2025 13:26 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik vind dat je nogal uitweidt over situaties die hier hoogstwaarschijnlijk niet aan de orde zijn. Daardoor krijg ik de indruk dat je het daar over wilt hebben.
We blijven het niet eens, even goede vrienden wat mij betreft!quote:Op zondag 17 augustus 2025 18:04 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik heel duidelijk geweest dat dit bericht zo onduidelijk is dat niemand er iets mee kan. Het is zo onduidelijk dat er niet eens iets te bagatelliseren valt, want we hebben geen idee wat er is gebeurd.
Ik reageerde slechts op een bestaande discussie. Vrij duidelijk en kan je ook teruglezen. Waarbij ik zelf ook aangeef dat die los lijkt te staan van wat hier mogelijk is gebeurd.
En om dan door te blijven drammen dat ik aan het bagatelliseren ben, vind ik dan wel heel bijzonder.
Ook het lokale kampioenschap paalkluiven?quote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:55 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Ze moesten eens weten wat wij uitspookten op zomerkamp vroeger. Botergeil waren ze. Kan me niet voorstellen dat dat tegenwoordig anders is, integendeel.
Een van de redenen dat mijn 13 jarige dochter niet meer op kamp wil. En ook niet naar schoolfeesten.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 22:29 schreef Weltschmerz het volgende:
Tja, zo zijn jongeren nou eenmaal heb ik van de media begrepen.
Ik neem aan dat jullie hierover geklaagd hebben bij de schoolleiding. Doen die er niets aan? Of vindt de schoolleiding dat ze zich niet moet aanstellen en dat het er nou eenmaal bij hoort dat jongens vervelende dingen bij je dochter doen?quote:Op zondag 17 augustus 2025 23:23 schreef capricia het volgende:
Een van de redenen dat mijn 13 jarige dochter niet meer op kamp wil. En ook niet naar schoolfeesten.
Op de basisschool was het prima. En we hebben haar hele jeugd gekampeerd, dus dat is het ook niet.
Ze heeft gewoon geen zin in jongens op de slaapkamer of jongens die te ver gaan bij een feestje.
Het gaat helemaal (denk ik) niet over jongens die echt heel vervelende dingen doen bij haar. Kan namelijk ook bij vriendinnen zijn gebeurd.quote:Op zondag 17 augustus 2025 23:36 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jullie hierover geklaagd hebben bij de schoolleiding. Doen die er niets aan? Of vindt de schoolleiding dat ze zich niet moet aanstellen en dat het er nou eenmaal bij hoort dat jongens vervelende dingen bij je dochter doen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |