abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218519826
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 19:21 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
We zijn het hoe dan ook, niet helemaal eens geloof ik.
Dat kan, maar ik vraag mij werkelijk af waarom. En dat is mij vooralsnog bepaald niet duidelijk geworden.
pi_218519891
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 17:22 schreef maily het volgende:

[..]
Ja heel normaal om aan iemand te zitten. Moeten ze maar nee zeggen of iemand wegduwen. :')
Tuurlijk.
Genoeg meiden in mijn tijd die aan mij zaten.
Beetje speels na mijn kont of kruis .
Zeker als je iemand tegen komt tijdens het dansen.
Zeker tijdens school tijd op kamp .
Dat je beetje aan het vlooien bent terwijl je met elkaar lachen en praten.

Iets anders dan naar iemand toe lopen die je niet kan en zo bij de kont grijp of bij de ballen.
Dat is aanranding en niks anders.

Maar goed deze tijd moet je compleet brief je handtekening gaan zetten en enzz voor onzin.

Vind je het vreemd dat er zo veeeeeeeeeel vrijgezel zijn.
Voor je het weet word je aangeklaagd als je alleen maar hallo zegt of naar een meid toe loopt om te zeggen van ik vind je wel leuk .
  zaterdag 16 augustus 2025 @ 19:49:28 #78
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_218519895
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 19:45 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Dat kan, maar ik vraag mij werkelijk af waarom. En dat is mij vooralsnog bepaald niet duidelijk geworden.
Omdat jij, heel kort gezegd, het hebt over een hand naar beneden. Ik denk: die meisjes hebben zich onveilig gevoeld, dat is héél wat anders.
pi_218524111
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 19:49 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Omdat jij, heel kort gezegd, het hebt over een hand naar beneden. Ik denk: die meisjes hebben zich onveilig gevoeld, dat is héél wat anders.
Ik reageer op een discussie waarin iemand het heeft over dat twee personen aan het dansen zijn.

En vervolgens geef ik expliciet aan dat ik niet denk dat dit hier speelt (van de andere kant: we hebben geen enkel idee wat er speelt).

Dan is het toch raar dat jij mij verwijt te bagatelliseren.
  zondag 17 augustus 2025 @ 13:26:16 #80
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_218526107
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 09:30 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ik reageer op een discussie waarin iemand het heeft over dat twee personen aan het dansen zijn.

En vervolgens geef ik expliciet aan dat ik niet denk dat dit hier speelt (van de andere kant: we hebben geen enkel idee wat er speelt).

Dan is het toch raar dat jij mij verwijt te bagatelliseren.
Ik vind dat je nogal uitweidt over situaties die hier hoogstwaarschijnlijk niet aan de orde zijn. Daardoor krijg ik de indruk dat je het daar over wilt hebben.
pi_218528416
quote:
1s.gif Op zondag 17 augustus 2025 13:26 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Ik vind dat je nogal uitweidt over situaties die hier hoogstwaarschijnlijk niet aan de orde zijn. Daardoor krijg ik de indruk dat je het daar over wilt hebben.
Volgens mij ben ik heel duidelijk geweest dat dit bericht zo onduidelijk is dat niemand er iets mee kan. Het is zo onduidelijk dat er niet eens iets te bagatelliseren valt, want we hebben geen idee wat er is gebeurd.

Ik reageerde slechts op een bestaande discussie. Vrij duidelijk en kan je ook teruglezen. Waarbij ik zelf ook aangeef dat die los lijkt te staan van wat hier mogelijk is gebeurd.

En om dan door te blijven drammen dat ik aan het bagatelliseren ben, vind ik dan wel heel bijzonder.
  zondag 17 augustus 2025 @ 18:53:02 #82
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_218528680
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 18:04 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Volgens mij ben ik heel duidelijk geweest dat dit bericht zo onduidelijk is dat niemand er iets mee kan. Het is zo onduidelijk dat er niet eens iets te bagatelliseren valt, want we hebben geen idee wat er is gebeurd.

Ik reageerde slechts op een bestaande discussie. Vrij duidelijk en kan je ook teruglezen. Waarbij ik zelf ook aangeef dat die los lijkt te staan van wat hier mogelijk is gebeurd.

En om dan door te blijven drammen dat ik aan het bagatelliseren ben, vind ik dan wel heel bijzonder.
We blijven het niet eens, even goede vrienden wat mij betreft!
pi_218530553
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 20:55 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Ze moesten eens weten wat wij uitspookten op zomerkamp vroeger. Botergeil waren ze. Kan me niet voorstellen dat dat tegenwoordig anders is, integendeel.
Ook het lokale kampioenschap paalkluiven?
  Moderator zondag 17 augustus 2025 @ 23:23:37 #84
236264 crew  capricia
pi_218530609
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 22:29 schreef Weltschmerz het volgende:
Tja, zo zijn jongeren nou eenmaal heb ik van de media begrepen.
Een van de redenen dat mijn 13 jarige dochter niet meer op kamp wil. En ook niet naar schoolfeesten.
Op de basisschool was het prima. En we hebben haar hele jeugd gekampeerd, dus dat is het ook niet.
Ze heeft gewoon geen zin in jongens op de slaapkamer of jongens die te ver gaan bij een feestje.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_218530664
quote:
1s.gif Op zondag 17 augustus 2025 23:23 schreef capricia het volgende:
Een van de redenen dat mijn 13 jarige dochter niet meer op kamp wil. En ook niet naar schoolfeesten.
Op de basisschool was het prima. En we hebben haar hele jeugd gekampeerd, dus dat is het ook niet.
Ze heeft gewoon geen zin in jongens op de slaapkamer of jongens die te ver gaan bij een feestje.
Ik neem aan dat jullie hierover geklaagd hebben bij de schoolleiding. Doen die er niets aan? Of vindt de schoolleiding dat ze zich niet moet aanstellen en dat het er nou eenmaal bij hoort dat jongens vervelende dingen bij je dochter doen?
  Moderator zondag 17 augustus 2025 @ 23:46:38 #86
236264 crew  capricia
pi_218530694
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 23:36 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Ik neem aan dat jullie hierover geklaagd hebben bij de schoolleiding. Doen die er niets aan? Of vindt de schoolleiding dat ze zich niet moet aanstellen en dat het er nou eenmaal bij hoort dat jongens vervelende dingen bij je dochter doen?
Het gaat helemaal (denk ik) niet over jongens die echt heel vervelende dingen doen bij haar. Kan namelijk ook bij vriendinnen zijn gebeurd.
Het is dat ze zich niet veilig voelt, en al helemaal geen zin heeft in dit soort 'onzin', zoals een semi verplicht kamp enzo.

Wat moet ik de school verwijten? Dat er jongens in de meiden slaapkamer kwamen? Ze voelt zich niet veilig. En om dat te kwantificeren is heel lastig als ouder.

Het is een puber meisje van 13. Die vertelt niet alles letterlijk.
Maar leuk was het niet.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')