Dan kijk je niet, dan gaat zoiets geheel langs je heen.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 12:23 schreef ikweethetookniet het volgende:
Omg dachten we eindelijk van haar verlost te zijn
Ik kijk liever naar haar dan naar die RTL botoxkoppenquote:Op donderdag 14 augustus 2025 12:27 schreef nostra het volgende:
Jaartje later, ziet ze er nu uit als 80?
Dat klopt. Ik kijk nog liever naar haar grafkop dan naar VI of zo.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 12:28 schreef Hyaenidae het volgende:
Volgens mij kun je nog veel irritantere/slechtere tv-persoonlijkheden treffen.
De frustratie moest er blijkbaar uit.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 12:26 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Dan kijk je niet, dan gaat zoiets geheel langs je heen.
Maar nee, blijkbaar vind je het zelfs een topic waard...
Gokje: links, veel rimpels, enzovoort.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 12:28 schreef Hyaenidae het volgende:
En verder ken ik Sophie Hilbrand niet super goed, maar wat is er precies zo kut aan?
Volgens mij kun je nog veel irritantere/slechtere tv-persoonlijkheden treffen.
Ja, want dat zouden we met iedereen moeten doen die een baan heeft? Vervangen voor 'nieuwe talenten' na een paar jaar.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 13:07 schreef Hyperdude het volgende:
Zoek eens nieuwe talenten ipv. oude koeien uit de sloot te halen.
20 jaar werkzaam bij TV. Tijd voor wat meer op de achtergrond klussen ofzo.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 14:23 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Ja, want dat zouden we met iedereen moeten doen die een baan heeft? Vervangen voor 'nieuwe talenten' na een paar jaar.
Is het ook alleen maar om haar inkomen veilig te stellen en geen kritiek te krijgen op niks doen en wel poenquote:Op donderdag 14 augustus 2025 14:17 schreef Eightyone het volgende:
… Het lijkt wel een niemendalletje, datgene waar ze nu voor ingezet wordt…..
Gelukkig zit ze niet bij een omroep die de presentatrices er zonder pardon uit gooit, als ze er niet meer uit zien als frisse jonge blaadjes.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 14:33 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Is het ook alleen maar om haar inkomen veilig te stellen en geen kritiek te krijgen op niks doen en wel poen![]()
Ze ziet eruit als 80 maar ze is nog niet pensioen gerechtigd dus daarom deze truc
5 oktober wordt ze 50dus we zitten nog ff maar opgescheept
Samen met Johnny het ideale koppelquote:Op donderdag 14 augustus 2025 14:04 schreef FlippingCoin het volgende:
hoop dat ze niet weer een talkshow gaat doen dat kan ze echt niet
Maureen du Toitquote:Op donderdag 14 augustus 2025 14:39 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Zie SBS met meerdere Hart van Nederland-dames, destijds rond de 50. Mannen kunnen er ondertussen tot in hun graf/urn blijven zitten (zie Johan Derksen).
En maar klagen over bezuinigingen.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 15:16 schreef ikweethetookniet het volgende:
[ x ]
Te duur om aan de kant te zetten dus en collega’s jaloers
Fernandoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |