Moet je dan ook naar de wc?quote:Op donderdag 14 augustus 2025 09:29 schreef STING het volgende:
[..]
Fijn! Het is best wel frustrerend, ben er nog steeds niet achter hoe ik niet tussen 4-6 wakker wordtvrijwel altijd wakker voor de wekker, tenzij ik heel veel slaaptekort heb.
Afgelopen nacht was het absoluut de luchtvochtigheidquote:Op donderdag 14 augustus 2025 08:46 schreef Haags het volgende:
[..]
Moeten de meesten eerst zien te zorgen dat die 26 graden in de slaapkamer omlaag gaat. Lijkt me nogal een opgave als de temperatuur buiten vandaag tot minimaal 27-28 graden komen.
En totaal geen windquote:Op donderdag 14 augustus 2025 09:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Afgelopen nacht was het absoluut de luchtvochtigheid
quote:Op donderdag 14 augustus 2025 09:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
In Friesland blijkbaar niet.
https://www.ad.nl/binnenl(...)orme-schok~a98bfe45/
Maar daar woon ik nietquote:Op donderdag 14 augustus 2025 09:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
In Friesland blijkbaar niet.
https://www.ad.nl/binnenl(...)orme-schok~a98bfe45/
Hier ook, alleen was het geloof ik niet zoveel, onder de meubels en bomen is het gewoon droog. Waar het nat is verdampt het alleen niet door de luchtvochtigheidquote:Op donderdag 14 augustus 2025 09:38 schreef Nattekat het volgende:
Het heeft geregend schijnbaar. Tuinkussens zeiknat.
En ik heb de hele nacht de deur open gehad
Het lijkt ook niet naar binnen geregend te hebben. Mazzeltje.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 09:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier ook, alleen was het geloof ik niet zoveel, onder de meubels en bomen is het gewoon droog. Waar het nat is verdampt het alleen niet door de luchtvochtigheid
Geloof het niet.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 08:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hopelijk ook rap naar beneden.
Ben je wel eens naar de huisarts geweest hiervoorquote:Op donderdag 14 augustus 2025 09:29 schreef STING het volgende:
[..]
Fijn! Het is best wel frustrerend, ben er nog steeds niet achter hoe ik niet tussen 4-6 wakker wordtvrijwel altijd wakker voor de wekker, tenzij ik heel veel slaaptekort heb.
Maar geen 30 meer.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 09:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Geloof het niet.
Met het weekend even een klein dipje, maar daarna weer omhoog.
Dit ja. Alle ramen open.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 09:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Buiten is het nu wel lekker, maar binnen is het benauwd.
Staat al open. Als ik er voor sta, is er wel een verkoelend windje. Maar verder dan daar komt ie nog niet.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 09:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dit ja. Alle ramen open.
Het gebrek aan wind helpt niet nee.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 09:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Staat al open. Als ik er voor sta, is er wel een verkoelend windje. Maar verder dan daar komt ie nog niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |