Nog nooit van gehoordquote:
Heb ze niet vaak nodig, dat scheeltquote:Op donderdag 14 augustus 2025 08:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, wel die speciaal voor nachtrust. Draag ze altijd.
Ik heb Loops voor concerten. Daar wel een keer mee proberen te slapen, maar die zijn te hard. Krijg ik last van mn piercings. Misschien dat de zachte versie helpt....quote:
Ik kan niet samen slapen met iemand zonder oordopjesquote:Op donderdag 14 augustus 2025 08:56 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord
[..]
Heb ze niet vaak nodig, dat scheelt
[..]
Ik heb Loops voor concerten. Daar wel een keer mee proberen te slapen, maar die zijn te hard. Krijg ik last van mn piercings. Misschien dat de zachte versie helpt....
Ik heb de zachte versie, waarbij het rondje ook zacht is. Ik zag dat ze nu zelfs een nog zachtere versie hebben voor zijslapers. Ik vind ze vooral fijn, omdat ze wel geluid blokkeren, maar niet helemaal in je oog hoeven zoals andere oordopjes.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 08:56 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord
[..]
Heb ze niet vaak nodig, dat scheelt
[..]
Ik heb Loops voor concerten. Daar wel een keer mee proberen te slapen, maar die zijn te hard. Krijg ik last van mn piercings. Misschien dat de zachte versie helpt....
Snurkt je vriendin zo hard?quote:Op donderdag 14 augustus 2025 08:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik kan niet samen slapen met iemand zonder oordopjes
Nee, ik kom lastig in slaap en een iets te luide ademhaling is al genoeg om helemaal niet in slaap te raken. Daarom gebruik ik ze. Mijn vriendin gebruikt ook oordopjes omdat ik blijkbaar snurk.quote:
Klinkt vervelend. Ik slaap nu gelukkig wel beter in, door mn slaapthee. Maar dat ligt eerder aan mn gepieker.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 09:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, ik kom lastig in slaap en een iets te luide ademhaling is al genoeg om helemaal niet in slaap te raken. Daarom gebruik ik ze. Mijn vriendin gebruikt ook oordopjes omdat ik blijkbaar snurk.
Ben ik gelukkig niet de enigequote:Op donderdag 14 augustus 2025 08:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik kan niet samen slapen met iemand zonder oordopjes
Ik krijg af en toe ook een por blijkbaar en dan stop ik ook. Merk er zelf niks vanquote:Op donderdag 14 augustus 2025 09:04 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Klinkt vervelend. Ik slaap nu gelukkig wel beter in, door mn slaapthee. Maar dat ligt eerder aan mn gepieker.
Artic snurkt wel eens maar dan por ik hem gewoon ff en meestal stopt het dan.
Boks.quote:
Hoi jijquote:
Daar raak je aan gewend denk ik.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 09:08 schreef ESF1Gamer het volgende:
Jaren terug heb ik gewoon door sirenes van ambu, politie enzo voor mijn appartement heen geslapen.
Wat vieren we?quote:
Nice, wou dat ik dat konquote:Op donderdag 14 augustus 2025 09:15 schreef Moeraskat het volgende:
De eerste keer dat ik niet tussen 05 en 07 wakker wordt de laatste 4 weken.
![]()
Nou ik ook, en vandaag eindelijk geluktquote:
Moeraskat.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 09:15 schreef Moeraskat het volgende:
De eerste keer dat ik niet tussen 05 en 07 wakker wordt de laatste 4 weken.
![]()
Fijn! Het is best wel frustrerend, ben er nog steeds niet achter hoe ik niet tussen 4-6 wakker wordtquote:Op donderdag 14 augustus 2025 09:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou ik ook, en vandaag eindelijk gelukt
Dat is gewoon de leeftijd.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 09:29 schreef STING het volgende:
[..]
Fijn! Het is best wel frustrerend, ben er nog steeds niet achter hoe ik niet tussen 4-6 wakker wordtvrijwel altijd wakker voor de wekker, tenzij ik heel veel slaaptekort heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |