Ik overweeg CDA.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 11:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Stem midden. Alsjeblieft stem midden.
CDA voor de conservatievere koers, D66 voor de progressieve. Hoe groter die twee samen zijn, hoe kleiner de kans dat er een radicale partij nodig is voor de meerderheid.
Ja Thomas is goed he, vond Oranjezomer top toen hij het presenterenquote:Op donderdag 14 augustus 2025 11:26 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die hadden ze beter van die tafel kunnen verwijderen.
Helene had beter vervangen kunnen worden door Thomas van Groningen die avond.
Die Jack kunnen ze beter van heel de tv verwijderenquote:Op donderdag 14 augustus 2025 11:26 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die hadden ze beter van die tafel kunnen verwijderen.
Helene had beter vervangen kunnen worden door Thomas van Groningen die avond.
Cda is een grote voorstander van dat Internet ID ding, dat je nu overal ziet.quote:
Oh, dit is best wel dicht bij een extreme dealbreaker voor mijquote:Op donderdag 14 augustus 2025 11:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Cda is een grote voorstander van dat Internet ID ding, dat je nu overal ziet.
Ik stem never nooit op iets dat een link met geloof claimt.quote:
Lekker, hier is dat pas om 22:00 het gevalquote:Op donderdag 14 augustus 2025 11:37 schreef essnhills het volgende:
Volgens buienradar koelt het hier eind van xe middag alweer af
22 graden om 19u
Gecondoleerdquote:Op donderdag 14 augustus 2025 11:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Oh mijn ex stiefpa is overledengevonden door zijn eigen zoon in huis, waarschijnlijk al eerder overleden. Had het altijd aan zijn hart.
Als er een lekker wijf op een spoorwegovergang staat en er komt een trein aan dan jaag ik 'r ook weg. Mag dat niet?quote:Op donderdag 14 augustus 2025 11:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom wegjagen? Zijn toch mooie beesten?
Ik moet dit principe helaas laten varen nu NSC ter ziele is gegaan. Maar mijn afkeer jegens de enorme radicalisering van zo'n beetje alle alternatieven is groter dan dat principe.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 11:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik stem never nooit op iets dat een link met geloof claimt.
quote:Op donderdag 14 augustus 2025 11:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als er een lekker wijf op een spoorwegovergang staat en er komt een trein aan dan jaag ik 'r ook weg. Mag dat niet?
Heb gister een grote bak vol gesnedenquote:
Qua plannen zou CDA voor mij het ook altijd winnen van een PvdAGL ellende of D66. Maar ja dat geloof. Geloof zou never nooit een vinger in de pap moeten hebben in de politiekquote:Op donderdag 14 augustus 2025 11:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik moet dit principe helaas laten varen nu NSC ter ziele is gegaan. Maar mijn afkeer jegens de enorme radicalisering van zo'n beetje alle alternatieven is groter dan dat principe.
Natuur moet zijn gang kunnen gaan Fles!quote:Op donderdag 14 augustus 2025 11:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als er een lekker wijf op een spoorwegovergang staat en er komt een trein aan dan jaag ik 'r ook weg. Mag dat niet?
Nomnomnomquote:Op donderdag 14 augustus 2025 11:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb gister een grote bak vol gesneden
Die vond ik niet zo.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 11:39 schreef Ama het volgende:
Ik zie nu dit @:cherrylips ken je deze film al? Zoja is het de moeite waard.
[ link | afbeelding ]
ik mis ergens dat de titel NIght Swim isquote:Op donderdag 14 augustus 2025 11:39 schreef Ama het volgende:
Ik zie nu dit @:cherrylips ken je deze film al? Zoja is het de moeite waard.
[ link | afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |