Ja als hij open gaat in 2089 ben ik al de pijp uitquote:Op donderdag 14 augustus 2025 08:43 schreef DrDentz het volgende:
Daar komt het Attractiepark Rotterdam dat alle andere parken van de kaart zal vegen.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 14 augustus 2025 09:04 schreef junkiesietze het volgende:
omdat die grond vlakbij de zee niet geschikt is voor stellages als achtbanen enzo. DUH
denk ik.
Kweenie hoor, maar in hartje centrum amsterdam is niet bepaald uithoek en je hebt daar ook geen lekker pretpark zittenquote:
Grond is te duur, infrastructuur al over belast en er wonen geen leuke mensenquote:Op donderdag 14 augustus 2025 09:04 schreef junkiesietze het volgende:
omdat die grond vlakbij de zee niet geschikt is voor stellages als achtbanen enzo. DUH
denk ik.
quote:Op donderdag 14 augustus 2025 09:14 schreef Lenny77 het volgende:
Omdat alle coole mensen in het Oosten wonen natuurlijk
Begint ergens bij Nordhorn inderdaad.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 09:14 schreef Lenny77 het volgende:
Omdat alle coole mensen in het Oosten wonen natuurlijk
Amsterdam is eigenlijk al 1 groot pretpark.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 08:37 schreef roos94 het volgende:
Gebouwd?
Wat heb je nou aan de linkerkant van NL zitten?
Een Drievliet. Een Duinrell. Dat zijn toch echt heel verouderde C-tier parken op zijn best.
Waarom geen gigantisch park met internationale allure rond onze hoofdstad bijvoorbeeld. Het zou genoeg mensen trekken. (Uit binnen en buitenland)
Ik haat niet op drievlietquote:
Buitenlanders zien NL als 1 groot gebiedje.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 10:13 schreef DrDentz het volgende:
Maar voor een Amerikaan zijn de Efteling en Walibi gewoon "in de buurt van Amsterdam".
Er is gewoon geen plek in de randstad voor een groot park.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 10:22 schreef roos94 het volgende:
[..]
Buitenlanders zien NL als 1 groot gebiedje.
Maar wat ik bedoel te zeggen is niet de locatie maar de plek. Een Drievliet of Duinrell is niet aantrekkelijk voor buitenlanders om specifiek naartoe te reizen. Mensen komen wel van ver voor Efteling Toverland of Walibi. Dat zijn parken met echte interessante thematiek of attracties. Linkerkant van NL ontbreekt dit gewoon. Is jammer. Iemand moet dat gat opvullen en het is niet Van der Most.
Echt niet. Toeristen komen misschien speciaal voor de Efteling. Maar voor Toverland of Walibi boek je echt niet een tripje naar Nederlandquote:Op donderdag 14 augustus 2025 10:22 schreef roos94 het volgende:
[..]
Buitenlanders zien NL als 1 groot gebiedje.
Maar wat ik bedoel te zeggen is niet de locatie maar de plek. Een Drievliet of Duinrell is niet aantrekkelijk voor buitenlanders om specifiek naartoe te reizen. Mensen komen wel van ver voor Efteling Toverland of Walibi.
Jawel van die achtbaanfanaten komen in groepen naar Walibi om in Goliath en Untamed te gaanquote:Op donderdag 14 augustus 2025 10:23 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Echt niet. Toeristen komen misschien speciaal voor de Efteling. Maar voor Toverland of Walibi boek je echt niet een tripje naar Nederland.
Maar linkerkant NL is niet 1 grote randstad. Waarom geen grote park in Zeeland . Plek zat.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 10:23 schreef Momo het volgende:
[..]
Er is gewoon geen plek in de randstad voor een groot park.
Oh jawel, toverland en Walibi hebben beide hoog aangeschreven coasters in hun assortiment. Parkfanaten houden een coastercount bij.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 10:23 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Echt niet. Toeristen komen misschien speciaal voor de Efteling. Maar voor Toverland of Walibi boek je echt niet een tripje naar Nederland.
Je ziet online op YouTube dat veel van die toeristen deze 3 parken meepakken. Al zal Efteling het meest aanspreken.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 10:23 schreef bleiblei het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |