Bedwantsenquote:Op woensdag 13 augustus 2025 23:37 schreef cosmosis het volgende:
WTF is dat voor een machine?
[ afbeelding ]
Iets om Aliens te bestralen ofwat heb je zoiets nodig in Nederland?
forse prijs voor een stoomreiniger van maximaal 4 barquote:Op woensdag 13 augustus 2025 23:15 schreef Horzula het volgende:
Hoe weet ik dat ik hem inderdaad krijg als ik dat bedrag lap?
Normaliter bestel ik zulke spullen niet.
Het gaat om de Cimex Eradicator® een wandluis(eieren)verdelger.
We come in piece 😱quote:Op woensdag 13 augustus 2025 23:37 schreef cosmosis het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, man. Da's niet genoeg. Die beesten moeten zo deaud als de wuppies van GeenStijl vroeger.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 23:40 schreef cosmosis het volgende:
Klinkt echt iets van 1000 euro aanschaffen wat je kunt oplossen door een wasje te draaien of is dat iets te simpel?
En dan koop je een Fohn van 1000 euro? Ik zou het bed ritueel verbranden en dan een nieuwe kopen als het met wassen er niet uit gaat....ipv een apparaat van 1k kopen dat je voor echt nergens anders koopt dat mini beestjes verdelgen? (Tenzij je het ook in de tuin kunt gebruiken)quote:Op donderdag 14 augustus 2025 00:18 schreef Horzula het volgende:
[..]
Nee, man. Da's niet genoeg. Die beesten moeten zo deaud als de wuppies van GeenStijl vroeger.
Wandluizen/bedwantsen zijn echt vreselijk. Het zou best kunnen dat dit op zich al niet genoeg is, maar ik kan me dit nog wel (net) veroorloven en professionele reiniging waarschijnlijk niet.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 00:21 schreef cosmosis het volgende:
[..]
En dan koop je een Fohn van 1000 euro? Ik zou het bed ritueel verbranden en dan een nieuwe kopen als het met wassen er niet uit gaat....ipv een apparaat van 1k kopen dat je voor echt nergens anders koopt dat mini beestjes verdelgen? (Tenzij je het ook in de tuin kunt gebruiken)
ditquote:Op woensdag 13 augustus 2025 23:46 schreef Optimizer het volgende:
[..]
forse prijs voor een stoomreiniger van maximaal 4 bar
Dat is de autocorrect versiequote:
BIC ook.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 10:51 schreef simonblue het volgende:
Voor het bestrijden van bedwantsen heeft Karcher ook apparaten en die zijn een stuk goedkoper: https://www.karchercenter(...)ercher-stoomreiniger
Dit ja.quote:
Met onbeperkte belminuten van tegenwoordig niet zoveel hoor.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 11:58 schreef Nijna het volgende:
Kan je niet beter een professional bellen en die ze laten bestrijden?
Geen idee wat dat kost trouwens...
Sybian / Real dollquote:Op woensdag 13 augustus 2025 23:37 schreef cosmosis het volgende:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |