abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218501751
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 12:41 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Die was ook ¤ 800,- is dat een zacht prijsje voor een tweedehands bakfiets?
Heb er geen enkel verstand van 😊
Voor die van tamara is het zeker een leuke prijs!
pi_218501752
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 12:47 schreef JaNeeDan het volgende:
AM haar dochter wil graag stickers kopen voor haar broer omdat hij op haar vissen past. Smelt🥺
Ja schattig he, ik vind haar zo’n lief bescheiden meisje ❤
pi_218501771
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 12:55 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:

[..]
Ik geloof wel dat ze het financieel slecht hebben. Als ik kijk naar het loon van Dion dan is dat geen vetpot. Sanneke zal misschien nog iets verdienen met linkjes, maar ik vraag me af of dat zoveel oplevert. Ik denk trouwens niet dat ze verder denkt dat de aanschaf van de fiets en dat voor de andere kosten (onderhoud, diefstal etc) een tikkie wordt geopend. Maar ja mensen gunnen haar niks…. (Misschien heb ik een te lage pet op van ze)
Ik geloof daar niks van. Als zij het financieel slecht zouden hebben zou Dion toch geen ouderschapsverlof opnemen waarbij zij dat gat opvult? Dan zou haar inkomen toch een extraatje moeten zijn? Ook vind ik dat ze best veel koopt en buiten de deur eet.
Mijn prioriteiten zouden echt ergens anders liggen als ik het financieel slecht zou hebben.
pi_218501818
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 12:51 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Misschien kan Sanneke die van haar overnemen
Ja, want Debbie wordt toch niet meer beter (haar woorden hè?) en ze heeft nu haar bolide.
Of zou Roy nog wel eens de kinderen ophalen/met de kinderen er op uit gaan met de bakfiets?
pi_218501842
quote:
1s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 13:02 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik geloof daar niks van. Als zij het financieel slecht zouden hebben zou Dion toch geen ouderschapsverlof opnemen waarbij zij dat gat opvult? Dan zou haar inkomen toch een extraatje moeten zijn? Ook vind ik dat ze best veel koopt en buiten de deur eet.
Mijn prioriteiten zouden echt ergens anders liggen als ik het financieel slecht zou hebben.
En als je hoopt/verwacht dat je binnenkort gaat verhuizen. Vloerbedekking/verd/gordijnen/een koelkast etc kosten ook wel wat. Dát mag ze toch zelf hebben bedacht, hoop ik?
pi_218501856
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 11:01 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Ik zie echt niks geks aan het uit eten gaan van de Geertsen. Fijn voor ze dat ze dit zo kunnen doen en de kinderen ook van alles laten proeven/eten.

Bolderkar/buggy; ik vind daar niks van dat jonge kinderen (en ouders) daar nog gebruik van maken. Ze gaan echt allemaal wel een keer lange stukken lopen. En eerlijk? Het lijkt me ook best praktisch. Schiet het tenminste nog een beetje op.
Wij gaan morgen een dag weg & daar picknicken. Dus eten en drinken mee. Dochter van 4 loopt al een tijd lange stukken, maar de buggy staat toch al in de auto. Al is het alleen maar voor de spullen. 😅 Maar grote kans dat ze erin wil, dan is dat zo. Ik weet dat ze het prima zonder kan.
pi_218501888
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 13:09 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
En als je hoopt/verwacht dat je binnenkort gaat verhuizen. Vloerbedekking/verd/gordijnen/een koelkast etc kosten ook wel wat. Dát mag ze toch zelf hebben bedacht, hoop ik?
Ik kijk er niet van op als ze daar niet over nagedacht heeft.
pi_218502046
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 12:47 schreef JaNeeDan het volgende:
AM haar dochter wil graag stickers kopen voor haar broer omdat hij op haar vissen past. Smelt🥺
Ja dat is lief hè , is sowieso volgens mij een heel lief kind .
pi_218502111
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 12:41 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Die was ook ¤ 800,- is dat een zacht prijsje voor een tweedehands bakfiets?
Heb er geen enkel verstand van 😊
Geen idee, maar vast goedkoper dan een nieuwe
pi_218502116
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 13:13 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik kijk er niet van op als ze daar niet over nagedacht heeft.
Ik denk over nagedacht in de zin van nieuwe tikkies openen!
pi_218502132
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 13:32 schreef poohenzo het volgende:

[..]
Ja dat is lief hè , is sowieso volgens mij een heel lief kind .
Echt zo lief!
pi_218502172
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 12:55 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:

[..]
Ik geloof wel dat ze het financieel slecht hebben. Als ik kijk naar het loon van Dion dan is dat geen vetpot. Sanneke zal misschien nog iets verdienen met linkjes, maar ik vraag me af of dat zoveel oplevert. Ik denk trouwens niet dat ze verder denkt dat de aanschaf van de fiets en dat voor de andere kosten (onderhoud, diefstal etc) een tikkie wordt geopend. Maar ja mensen gunnen haar niks…. (Misschien heb ik een te lage pet op van ze)
Ze zegt wel dat ze geen recht hebben op toeslagen (zorg en huur) omdat ze teveel verdienen. Ik denk dat ze het best oké hebben samen of dat ze niet met geld om kunnen gaan. Arm ben je mi niet als je boven de toeslagen grens zit met slechts 1 salaris voor 3 mensen.
pi_218502181
Ik breek even in hoor, want normaal meelezer; maar ik vraag me af of jullie weten of Sanneke ooit heeft aangegeven waarom ze er eigenlijk niet met een draagzak op uit gaat? Tas met luiers, fles en speeltjes mee en hup, met de bus kan ze toch overal heen?
En ze woont op een vakantiepark, daar zal toch ook wel een zwembad zijn? Kan ze toch zo met Mijan heen?
  donderdag 14 augustus 2025 @ 13:57:04 #164
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_218502269
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 13:49 schreef MorganWall het volgende:
Ik breek even in hoor, want normaal meelezer; maar ik vraag me af of jullie weten of Sanneke ooit heeft aangegeven waarom ze er eigenlijk niet met een draagzak op uit gaat? Tas met luiers, fles en speeltjes mee en hup, met de bus kan ze toch overal heen?
En ze woont op een vakantiepark, daar zal toch ook wel een zwembad zijn? Kan ze toch zo met Mijan heen?
De bus is te ver lopen, niet elk vakantiepark is van categorie Landal/Roompot dat er een zwembad is natuurlijk (zeker niet die permanente bewoning gedogen) en oh ja, het waait!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  donderdag 14 augustus 2025 @ 13:58:24 #165
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_218502280
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 13:47 schreef Tamboerijn het volgende:

[..]
Ze zegt wel dat ze geen recht hebben op toeslagen (zorg en huur) omdat ze teveel verdienen. Ik denk dat ze het best oké hebben samen of dat ze niet met geld om kunnen gaan. Arm ben je mi niet als je boven de toeslagen grens zit met slechts 1 salaris voor 3 mensen.
Het lastige is wel dat alleen inkomen niets zegt natuurlijk. Soms is een paar euro boven de toeslagen grens netto minder inkomen dan een paar euro eronder doordat idd alle “voordeeltjes” wegvallen.

Al vind ik zeker dat zij niet kunnen omgaan met geld. Lijkt wel of ze alle kleine uitgaven niet zien ofzo.
pi_218502324
quote:
17s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 13:57 schreef Debsterr het volgende:

[..]
De bus is te ver lopen, niet elk vakantiepark is van categorie Landal/Roompot dat er een zwembad is natuurlijk (zeker niet die permanente bewoning gedogen) en oh ja, het waait!
Ohhh maar als de bus te ver lopen is zie ik haar ook niks met die bakfiets doen. Want ze wil de buggy erin. En wat doe je met een buggy? Lopen toch? ;)
pi_218502370
Huh, ik dacht juist dat Sanneke zei dat die bushalte dichtbij was en ze zo makkelijk naar het zwembad kon gaan? Of haal ik nu weer fluflu's door elkaar heen? Bedenk me wel dat ik haar niet meer over het zwemmen hoor.
pi_218502418
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 14:06 schreef Utopica het volgende:
Huh, ik dacht juist dat Sanneke zei dat die bushalte dichtbij was en ze zo makkelijk naar het zwembad kon gaan? Of haal ik nu weer fluflu's door elkaar heen? Bedenk me wel dat ik haar niet meer over het zwemmen hoor.
Ik begreep dat ze dat alleen kan als Dion ook meegaat
  donderdag 14 augustus 2025 @ 14:15:38 #169
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_218502442
Voor mijn gevoel is bij Sanneke elke oplossing die ze in haar hoofd heeft meer een pleister op de wonde en geen kernoplossing. Namelijk dat ze door haar autisme moeite heeft met dingen ondernemen en uit het zelf opgelegde ritme breken.
pi_218502453
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 14:13 schreef Earring het volgende:

[..]
Ik begreep dat ze dat alleen kan als Dion ook meegaat
Ik heb het over echt een hele tijd geleden dat ze dat zei. Volgens mij voor Mijan zelfs.
Niet helemaal zeker, maar toen kon ze niet sporten vanwege haar rug, en ze kon wel heel goed zwemmen (zei ze)
pi_218502471
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 14:17 schreef Utopica het volgende:

[..]
Ik heb het over echt een hele tijd geleden dat ze dat zei. Volgens mij voor Mijan zelfs.
Niet helemaal zeker, maar toen kon ze niet sporten vanwege haar rug, en ze kon wel heel goed zwemmen (zei ze)
Geen idee. Maar dat babyzwemmen vond ze erg leuk maar ze onderneemt niks zonder Dion
pi_218502480
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 14:19 schreef Earring het volgende:

[..]
Geen idee. Maar dat babyzwemmen vond ze erg leuk maar ze onderneemt niks zonder Dion
Wat ontzettend benauwend voor die man.
pi_218502529
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 14:20 schreef MorganWall het volgende:

[..]
Wat ontzettend benauwend voor die man.
Kan net zo goed dat hij het fijn vindt dat ze zo afhankelijk is? Of alles wat daartussen zit.
pi_218502564
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 10:15 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Maximaal vieren!
Met 300 'ongedwongen' selfie shots 🎉 die je weet dat gaan komen. En maximaal huggen met besties!
pi_218502566
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 14:06 schreef Utopica het volgende:
Volgens mij heeft iemand die daar uit de buurt komt en weet welk vakantiepark ze woont, hier wel eens aangegeven dat de bushalte op loopafstand is.

Ze zegt aan een doorgaande weg (buiten de bebouwde kom, zonder vrijliggende fietspad) te wonen. Het lijkt me sterk dat er dan geen bus rijdt die stopt bij/dicht in de buurt van zoiets als een vakantiepark?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')