Voor die van tamara is het zeker een leuke prijs!quote:Op donderdag 14 augustus 2025 12:41 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Die was ook ¤ 800,- is dat een zacht prijsje voor een tweedehands bakfiets?
Heb er geen enkel verstand van 😊
Ja schattig he, ik vind haar zo’n lief bescheiden meisje ❤quote:Op donderdag 14 augustus 2025 12:47 schreef JaNeeDan het volgende:
AM haar dochter wil graag stickers kopen voor haar broer omdat hij op haar vissen past. Smelt🥺
Ik geloof daar niks van. Als zij het financieel slecht zouden hebben zou Dion toch geen ouderschapsverlof opnemen waarbij zij dat gat opvult? Dan zou haar inkomen toch een extraatje moeten zijn? Ook vind ik dat ze best veel koopt en buiten de deur eet.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 12:55 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
[..]
Ik geloof wel dat ze het financieel slecht hebben. Als ik kijk naar het loon van Dion dan is dat geen vetpot. Sanneke zal misschien nog iets verdienen met linkjes, maar ik vraag me af of dat zoveel oplevert. Ik denk trouwens niet dat ze verder denkt dat de aanschaf van de fiets en dat voor de andere kosten (onderhoud, diefstal etc) een tikkie wordt geopend. Maar ja mensen gunnen haar niks…. (Misschien heb ik een te lage pet op van ze)
Ja, want Debbie wordt toch niet meer beter (haar woorden hè?) en ze heeft nu haar bolide.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 12:51 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Misschien kan Sanneke die van haar overnemen
En als je hoopt/verwacht dat je binnenkort gaat verhuizen. Vloerbedekking/verd/gordijnen/een koelkast etc kosten ook wel wat. Dát mag ze toch zelf hebben bedacht, hoop ik?quote:Op donderdag 14 augustus 2025 13:02 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik geloof daar niks van. Als zij het financieel slecht zouden hebben zou Dion toch geen ouderschapsverlof opnemen waarbij zij dat gat opvult? Dan zou haar inkomen toch een extraatje moeten zijn? Ook vind ik dat ze best veel koopt en buiten de deur eet.
Mijn prioriteiten zouden echt ergens anders liggen als ik het financieel slecht zou hebben.
Wij gaan morgen een dag weg & daar picknicken. Dus eten en drinken mee. Dochter van 4 loopt al een tijd lange stukken, maar de buggy staat toch al in de auto. Al is het alleen maar voor de spullen. 😅 Maar grote kans dat ze erin wil, dan is dat zo. Ik weet dat ze het prima zonder kan.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 11:01 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Ik zie echt niks geks aan het uit eten gaan van de Geertsen. Fijn voor ze dat ze dit zo kunnen doen en de kinderen ook van alles laten proeven/eten.
Bolderkar/buggy; ik vind daar niks van dat jonge kinderen (en ouders) daar nog gebruik van maken. Ze gaan echt allemaal wel een keer lange stukken lopen. En eerlijk? Het lijkt me ook best praktisch. Schiet het tenminste nog een beetje op.
Ik kijk er niet van op als ze daar niet over nagedacht heeft.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 13:09 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
En als je hoopt/verwacht dat je binnenkort gaat verhuizen. Vloerbedekking/verd/gordijnen/een koelkast etc kosten ook wel wat. Dát mag ze toch zelf hebben bedacht, hoop ik?
Ja dat is lief hè , is sowieso volgens mij een heel lief kind .quote:Op donderdag 14 augustus 2025 12:47 schreef JaNeeDan het volgende:
AM haar dochter wil graag stickers kopen voor haar broer omdat hij op haar vissen past. Smelt🥺
Geen idee, maar vast goedkoper dan een nieuwequote:Op donderdag 14 augustus 2025 12:41 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Die was ook ¤ 800,- is dat een zacht prijsje voor een tweedehands bakfiets?
Heb er geen enkel verstand van 😊
Ik denk over nagedacht in de zin van nieuwe tikkies openen!quote:Op donderdag 14 augustus 2025 13:13 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik kijk er niet van op als ze daar niet over nagedacht heeft.
Echt zo lief!quote:Op donderdag 14 augustus 2025 13:32 schreef poohenzo het volgende:
[..]
Ja dat is lief hè , is sowieso volgens mij een heel lief kind .
Ze zegt wel dat ze geen recht hebben op toeslagen (zorg en huur) omdat ze teveel verdienen. Ik denk dat ze het best oké hebben samen of dat ze niet met geld om kunnen gaan. Arm ben je mi niet als je boven de toeslagen grens zit met slechts 1 salaris voor 3 mensen.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 12:55 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
[..]
Ik geloof wel dat ze het financieel slecht hebben. Als ik kijk naar het loon van Dion dan is dat geen vetpot. Sanneke zal misschien nog iets verdienen met linkjes, maar ik vraag me af of dat zoveel oplevert. Ik denk trouwens niet dat ze verder denkt dat de aanschaf van de fiets en dat voor de andere kosten (onderhoud, diefstal etc) een tikkie wordt geopend. Maar ja mensen gunnen haar niks…. (Misschien heb ik een te lage pet op van ze)
De bus is te ver lopen, niet elk vakantiepark is van categorie Landal/Roompot dat er een zwembad is natuurlijk (zeker niet die permanente bewoning gedogen) en oh ja, het waait!quote:Op donderdag 14 augustus 2025 13:49 schreef MorganWall het volgende:
Ik breek even in hoor, want normaal meelezer; maar ik vraag me af of jullie weten of Sanneke ooit heeft aangegeven waarom ze er eigenlijk niet met een draagzak op uit gaat? Tas met luiers, fles en speeltjes mee en hup, met de bus kan ze toch overal heen?
En ze woont op een vakantiepark, daar zal toch ook wel een zwembad zijn? Kan ze toch zo met Mijan heen?
Het lastige is wel dat alleen inkomen niets zegt natuurlijk. Soms is een paar euro boven de toeslagen grens netto minder inkomen dan een paar euro eronder doordat idd alle “voordeeltjes” wegvallen.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 13:47 schreef Tamboerijn het volgende:
[..]
Ze zegt wel dat ze geen recht hebben op toeslagen (zorg en huur) omdat ze teveel verdienen. Ik denk dat ze het best oké hebben samen of dat ze niet met geld om kunnen gaan. Arm ben je mi niet als je boven de toeslagen grens zit met slechts 1 salaris voor 3 mensen.
Ohhh maar als de bus te ver lopen is zie ik haar ook niks met die bakfiets doen. Want ze wil de buggy erin. En wat doe je met een buggy? Lopen toch?quote:Op donderdag 14 augustus 2025 13:57 schreef Debsterr het volgende:
[..]
De bus is te ver lopen, niet elk vakantiepark is van categorie Landal/Roompot dat er een zwembad is natuurlijk (zeker niet die permanente bewoning gedogen) en oh ja, het waait!
Ik begreep dat ze dat alleen kan als Dion ook meegaatquote:Op donderdag 14 augustus 2025 14:06 schreef Utopica het volgende:
Huh, ik dacht juist dat Sanneke zei dat die bushalte dichtbij was en ze zo makkelijk naar het zwembad kon gaan? Of haal ik nu weer fluflu's door elkaar heen? Bedenk me wel dat ik haar niet meer over het zwemmen hoor.
Ik heb het over echt een hele tijd geleden dat ze dat zei. Volgens mij voor Mijan zelfs.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 14:13 schreef Earring het volgende:
[..]
Ik begreep dat ze dat alleen kan als Dion ook meegaat
Geen idee. Maar dat babyzwemmen vond ze erg leuk maar ze onderneemt niks zonder Dionquote:Op donderdag 14 augustus 2025 14:17 schreef Utopica het volgende:
[..]
Ik heb het over echt een hele tijd geleden dat ze dat zei. Volgens mij voor Mijan zelfs.
Niet helemaal zeker, maar toen kon ze niet sporten vanwege haar rug, en ze kon wel heel goed zwemmen (zei ze)
Wat ontzettend benauwend voor die man.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 14:19 schreef Earring het volgende:
[..]
Geen idee. Maar dat babyzwemmen vond ze erg leuk maar ze onderneemt niks zonder Dion
Kan net zo goed dat hij het fijn vindt dat ze zo afhankelijk is? Of alles wat daartussen zit.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 14:20 schreef MorganWall het volgende:
[..]
Wat ontzettend benauwend voor die man.
Met 300 'ongedwongen' selfie shots 🎉 die je weet dat gaan komen. En maximaal huggen met besties!quote:
Volgens mij heeft iemand die daar uit de buurt komt en weet welk vakantiepark ze woont, hier wel eens aangegeven dat de bushalte op loopafstand is.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 14:06 schreef Utopica het volgende:
Huh, ik dacht juist dat Sanneke zei dat die bushalte dichtbij was en ze zo makkelijk naar het zwembad kon gaan? Of haal ik nu weer fluflu's door elkaar heen? Bedenk me wel dat ik haar niet meer over het zwemmen hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |