Haring van de supermarktquote:Op woensdag 13 augustus 2025 18:08 schreef Pizzakoppo het volgende:
Je moet ook wel aardig verneukte smaakpapillen hebben wil je dit soort troep kopen én opeten.
Amateurquote:Op woensdag 13 augustus 2025 18:02 schreef Nober het volgende:
Geen probleem ik ben gevaccineerd en geboosterd.
Nep-Nederlanders die geen haring lustenquote:Op woensdag 13 augustus 2025 18:08 schreef Pizzakoppo het volgende:
Je moet ook wel aardig verneukte smaakpapillen hebben wil je dit soort troep kopen én opeten.
Ook mensen die misschien wel minder geld te besteden hebben willen wel eens een visje weghappen.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 18:08 schreef Pizzakoppo het volgende:
RIP alvast. Van de Appie of Plus?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 18:30 schreef Hallojo het volgende:
Ik heb dus net drie van die jongens op!
Jumboquote:Op woensdag 13 augustus 2025 18:35 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
RIP alvast. Van de Appie of Plus?
Yep, en van Sushi kun je lintworm krijgen.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 23:06 schreef suijkerbuijk het volgende:
Zelfs Japanse mensen vinden het vreemd hoe wij haring eten .
Zeg eigenlijk genoeg aangezien hun juist rouw vis eten.
Sushi altijd wegspoelen met whisky of sake.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 23:34 schreef Swango het volgende:
[..]
Yep, en van Sushi kun je lintworm krijgen.
Laat maar eens zien dan, met de haring is niet zoveel mis en werkelijk alle vis is ingevroren geweest, dus die wormen lijken me sterk.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 23:47 schreef cosmosis het volgende:
Vis uit de supermarkt is wel het meest ranzige wat je kunt eten....Al tig keer zijn wormpjes in de vis geconstateerd....Ik eet alleen nog maar vis van de viesboer of niet, supermarkt is echt te slecht brrrr
Nou veel plezier dan, beetje extra proteine ga je niet dood van toch....quote:Op donderdag 14 augustus 2025 00:42 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Laat maar eens zien dan, met de haring is niet zoveel mis en werkelijk alle vis is ingevroren geweest, dus die wormen lijken me sterk.
quote:AI Overview
Ik werk op de visafdeling van een supermarkt. Telkens ...
Het is inderdaad mogelijk om wormen in vis, zoals kabeljauw, uit de supermarkt te vinden. Dit zijn meestal Anisakis-larven, ook wel haringwormen genoemd, die parasieten zijn in de vis. Deze wormen zijn ongevaarlijk als de vis goed wordt verhit of bevroren, wat de meeste supermarkten doen.
Overtuigend. En waarom meen je dat dat elders anders is. Zonder AI graag.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 00:47 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Nou veel plezier dan, beetje extra proteine ga je niet dood van toch....
[..]
De supermarkt haring is helemaal niet zo slecht hoor. Andere vis daarentegen zoals makreel of kibbeling zou ik nooit bij de supermarkt kopen. Brrr!quote:Op woensdag 13 augustus 2025 23:08 schreef Mathijsco het volgende:
Gewoon vers van de kraam: een wereld van verschil.
Maar in die van de Jumbo zit geen listeria. Gelukkig. Hoop ik dan.quote:
Bevroren vis wil ik nog wel aan. Garnalen ofzo.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 09:51 schreef Perox het volgende:
[..]
De supermarkt haring is helemaal niet zo slecht hoor. Andere vis daarentegen zoals makreel of kibbeling zou ik nooit bij de supermarkt kopen. Brrr!
Leg je uit dat het eigenlijk een soort sashimi is, vinden ze het weer prachtig.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 23:06 schreef suijkerbuijk het volgende:
Zelfs Japanse mensen vinden het vreemd hoe wij haring eten .
Zeg eigenlijk genoeg aangezien hun juist rouw vis eten.
Ik vind het niet te eten: die muffige, starre 'units' uit plastic.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 09:51 schreef Perox het volgende:
[..]
De supermarkt haring is helemaal niet zo slecht hoor. Andere vis daarentegen zoals makreel of kibbeling zou ik nooit bij de supermarkt kopen. Brrr!
Die is te duur voor een heel gezin, hier kost een grote portie 13,50 met saus.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 10:07 schreef Mathijsco het volgende:
[..]
Ik vind het niet te eten: die muffige, starre 'units' uit plastic.
Haring van een goede visboer is lekker vers, vet en mals.
Ik denk dat je het over kibbeling hebt.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 10:10 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Die is te duur voor een heel gezin, hier kost een grote portie 13,50 met saus.
Wel heel lekker. Van de viskraam.
Ja, sorry die had ik gisteren nog gegeten.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 10:15 schreef Mathijsco het volgende:
[..]
Ik denk dat je het over kibbeling hebt.
Inderdaad, ook erg lekker.
Vette haring om je polsquote:Op donderdag 14 augustus 2025 10:36 schreef Prego het volgende:
[..]
Niet je vis kopen bij de lokale visjuwelier
Wel flink aan de schijterij nuquote:Op woensdag 13 augustus 2025 18:46 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Die zijn standaard bijna over datum. Alsnog RIP dan maar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |