quote:Op donderdag 14 augustus 2025 17:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je doet je naam eer aan
maar het kan nu veel harder afkoelenquote:Op donderdag 14 augustus 2025 18:42 schreef StateOfMind het volgende:
Het is nu echt heel erg smerig onaangenaam binnen
Dat wordt een klotere nacht dan gisteren
Ik krijg weer een deja vu naar 2 of jaar geleden, toen we begin juni al een hittegolf hadden met hoge temperaturen (hier althans).
Toen is het echt 3 maanden lang niet onder de 27 graden geweest binnen.
Afgelopen nacht is het bij mij binnen gezakt van 27,5 gisteravond laat tot 26 graden vanochtend.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:18 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
maar het kan nu veel harder afkoelen
De dagen worden wel al weer flink korter dus ik hoop dat het wat sneller gaat dan met de hittegolf in juni.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:23 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Afgelopen nacht is het bij mij binnen gezakt van 27,5 gisteravond laat tot 26 graden vanochtend.
Ondanks dat het buiten flink afkoelde.
De ervaring leert dat als het eenmaal in de muren zit, het makkelijk anderhalve week tot 2 weken kan duren eer het binnen weer rond de 23 zit.
Ongeacht de temperatuur buiten.
Ik hoop het met je meequote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De dagen worden wel al weer flink korter dus ik hoop dat het wat sneller gaat dan met de hittegolf in juni.
Zegt ie de dag na de warmste nacht van het jaar.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De dagen worden wel al weer flink korter dus ik hoop dat het wat sneller gaat dan met de hittegolf in juni.
Ja, maar hoe groot gaat dat effect zijn bedenk ik me steeds. Hier 14 minimaal vannacht, dus hoop dat het wat koeler wordt, want gister met 20 graden minimaal was de temperatuur de volgende ochtend gewoon hetzelfde.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:18 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
maar het kan nu veel harder afkoelen
Ik ga sowieso de wekker even wat vroeger zetten morgen (en zaterdag, en zondag), de achterdeur open zetten wil ik niet doen als ik op bed ligquote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:03 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ja, maar hoe groot gaat dat effect zijn bedenk ik me steeds. Hier 14 minimaal vannacht, dus hoop dat het wat koeler wordt, want gister met 20 graden minimaal was de temperatuur de volgende ochtend gewoon hetzelfde.
Zeg doe eens niet 😱quote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:05 schreef Discombobulate het volgende:
Straks in september ook nog een paar dagen 30+, let maar op.
Valse Rottweiler kopenquote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik ga sowieso de wekker even wat vroeger zetten morgen (en zaterdag, en zondag), de achterdeur open zetten wil ik niet doen als ik op bed lig
Zelfs bescherming tegen hitte gaat mij er niet toe zetten een hont in mijn huis of tuin te laten, ooit.quote:
quote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:23 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Afgelopen nacht is het bij mij binnen gezakt van 27,5 gisteravond laat tot 26 graden vanochtend.
Ondanks dat het buiten flink afkoelde.
De ervaring leert dat als het eenmaal in de muren zit, het makkelijk anderhalve week tot 2 weken kan duren eer het binnen weer rond de 23 zit.
Ongeacht de temperatuur buiten.
oh hier ben ik al anderhalve graad kwijt, alles open en een ventilator aan op vol vermogen die de warme lucht uit zolder blaastquote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:03 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ja, maar hoe groot gaat dat effect zijn bedenk ik me steeds. Hier 14 minimaal vannacht, dus hoop dat het wat koeler wordt, want gister met 20 graden minimaal was de temperatuur de volgende ochtend gewoon hetzelfde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |