Ik ben al aan het vechten met de belastingdienst hier. Niet allemaal tegelijk aubquote:Op donderdag 21 augustus 2025 18:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zal jou eens een paar tokkies geven!
Die zit nog wel langs de A1 maar daar ben ik nog lang niet. En dan ben ik aan de goede kant van de IJssel en jaag ik liever vol gas door naar huis.quote:
Aan de A1 bij de afslag naar Ede zit een kiprestaurant waar ik wel eens gegeten hebquote:Op donderdag 21 augustus 2025 19:18 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Die zit nog wel langs de A1 maar daar ben ik nog lang niet. En dan ben ik aan de goede kant van de IJssel en jaag ik liever vol gas door naar huis.
Barneveld he.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 19:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Aan de A1 bij de afslag naar Ede zit een kiprestaurant waar ik wel eens gegeten heb
KFC?quote:Op donderdag 21 augustus 2025 19:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Aan de A1 bij de afslag naar Ede zit een kiprestaurant waar ik wel eens gegeten heb
Poteeto potaato.quote:
Had je niet beter een nachtje daar kunnen overnachten?quote:Op donderdag 21 augustus 2025 19:15 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Nu pas. En het wordt een panini want heel veel meer keuze voor iets fatsoenlijks hebben ze niet langs de snelweg.
Ff eten en wat suiker naar binnen werken en dan verder.
Had gekund.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 20:12 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Had je niet beter een nachtje daar kunnen overnachten?
Als je mac had gehad was je bij thuiskomst ook tostis gaan makenquote:Op donderdag 21 augustus 2025 20:59 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Had gekund.
Maar inmiddels weer thuis.
Wel balen want wilde McDonald's maar die hebben pinstoring en ik heb niks fatsoenlijks in huis. Dus nu tosti's maken of iets bestellen
Hey Koekie, hoe is het?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 06:58 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Als je mac had gehad was je bij thuiskomst ook tostis gaan maken
Morgen Barbusse lekker bakkiequote:
Heb al 2 espressos op. Denk dat het een lange dag gaat wordenquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 08:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morgen Barbusse lekker bakkiewordt je goed wakker van
24 uur lang als het goed isquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 08:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Heb al 2 espressos op. Denk dat het een lange dag gaat worden
Dot ❤❤ gaat wel weer aardig de goede kant op. Mijn maag is soms nog wat gevoelig maar er zit iig vooruitgang in. En ik heb nu drie weken vakantie dus alles en iedereen die werkgerelateerd is het zwijgen opgelegd en echt opladen. Hoe is het met jou?quote:
O dat is fijn te horen. Lekker genieten deze drie weken dan maarquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 09:24 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Dot ❤❤ gaat wel weer aardig de goede kant op. Mijn maag is soms nog wat gevoelig maar er zit iig vooruitgang in. En ik heb nu drie weken vakantie dus alles en iedereen die werkgerelateerd is het zwijgen opgelegd en echt opladen. Hoe is het met jou?
Morguh Stigquote:
Dotjequote:
Fijn dat je vandaag wel een goede dag hebt! Is dat ook weersgebonden mbt je klachten?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 09:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is fijn te horen. Lekker genieten deze drie weken dan maar
Hier gaat het vandaag iets beter, mijn lijf sputtert af en toe flink en dat was toevallig de laatste dagen ook weer het geval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |