Proberen files te omzeilenquote:Op donderdag 21 augustus 2025 15:17 schreef CherryLips het volgende:
Maar hoe doe je dat in de auto als je nodig naar de wc moet en je staat in de file of het duurt nog even voor je op een ranzig benzinestation bent?
Naar Almelo pak ik ook de auto, maar moet binnenkort weer naar Utrecht. Dan toch maar de trein. Voordeelnis dan dat ik 1e klas zit.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 15:28 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Hier sluit ik mij bij aan. Maar voor werk pak ik de auto ook.
Ik moest gister tien minuten rijden en toen haalde ik het netquote:Op donderdag 21 augustus 2025 15:35 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Proberen files te omzeilen
Of zoals vandaag een dag op pad gaan als een groot.deel van het land nog vakantie heeft.
Maar sowieso is er om de 20-30 km doorgaans wel een tankstation en zolang sta je niet vaak in de file.
Heyquote:Op donderdag 21 augustus 2025 15:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja maar jullie wonen ook in the middle of nowhere met 2x per dag een trein naar de volgende boerenschuur.
Liever jij dan ikquote:Op donderdag 21 augustus 2025 15:37 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Naar Almelo pak ik ook de auto, maar moet binnenkort weer naar Utrecht. Dan toch maar de trein. Voordeelnis dan dat ik 1e klas zit.
Is ook niet standaard bij mij hoorquote:Op donderdag 21 augustus 2025 15:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik moest gister tien minuten rijden en toen haalde ik het netWas blij dat ik langs m'n ouders kwam.
Ik zou echt nergens meer naartoe durven als dit standaard wasMaar ik ben ook zo'n wijf dat niet op openbare wc's kan.
It's true. You know it. Girl.quote:
Eten want bijna 17.00 uurquote:Op donderdag 21 augustus 2025 15:58 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Is ook niet standaard bij mij hoor
Enniewee, museum 2 van de dag gehad. Nu plan maken wat ik ju gan doen. Hoek van Holland is nog steeds een optie, maar wel spits die kant op.
Mijn matige Milli Vanilli referentie niet snappenquote:
Dimmen he, oldie.quote:
Zeg brutaaltje, weet je moeder dat je zo laat op straat hangt?quote:
Mijn moeder vind dat primaquote:Op donderdag 21 augustus 2025 16:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zeg brutaaltje, weet je moeder dat je zo laat op straat hangt?
quote:
Intergenerationele tokkies gespotquote:Op donderdag 21 augustus 2025 17:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mijn moeder vind dat prima
Zal jou eens een paar tokkies geven!quote:Op donderdag 21 augustus 2025 18:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Intergenerationele tokkies gespot
Nu pas. En het wordt een panini want heel veel meer keuze voor iets fatsoenlijks hebben ze niet langs de snelweg.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 16:21 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Eten want bijna 17.00 uur
Ik mis de La Place.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 19:15 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Nu pas. En het wordt een panini want heel veel meer keuze voor iets fatsoenlijks hebben ze niet langs de snelweg.
Ff eten en wat suiker naar binnen werken en dan verder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |