Ik kwam net uit bed geroldquote:Op maandag 25 augustus 2025 12:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, je had zelf ook eerder kunnen opperen eh
Hue huequote:
Laatste weekje alquote:Op maandag 25 augustus 2025 13:01 schreef Monsterkoekie het volgende:
Je zou vakantie hebben, oh wacht dat heb in
Huehuequote:Op maandag 25 augustus 2025 13:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ruim je het wel ook weer even op?
Doe gezellig mee met de mamobo johquote:
*plop*quote:Op maandag 25 augustus 2025 14:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Doe gezellig mee met de mamobo joh
Nog 20 weken?quote:Op maandag 25 augustus 2025 14:42 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Make it a week to rember! Ik heb dr nog 20
Kippis!quote:
Toe maar!quote:Op maandag 25 augustus 2025 17:22 schreef STING het volgende:
[..]
Over een paar dagen naar...Madeira. #komtineensheeldichtbij
Toon Hermans tr gemacht.quote:Op maandag 25 augustus 2025 17:22 schreef STING het volgende:
[..]
Over een paar dagen naar...Madeira. #komtineensheeldichtbij
Leugens!quote:
Zit je jasje goed, zit je dasje goed?quote:
Zit je tasje goed?quote:Op maandag 25 augustus 2025 19:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zit je jasje goed, zit je dasje goed?
Cultuurbarbaarquote:
quote:
Tijd voor de dimoboquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 08:06 schreef Q. het volgende:
ER ZIT IEMAND ANDERS OP MIJN VASTE FLEXPLEK!
Doe er wat aan dan!quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 08:06 schreef Q. het volgende:
ER ZIT IEMAND ANDERS OP MIJN VASTE FLEXPLEK!
quote:
Waarom negeer je mijn 2 geweldige oplossingen?quote:
Onvoorbereidt de harde kantoorleef ingaan, heb je nu niks geleerd in al die jaren?quote:
Zulks is mijn leven.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 09:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben niet boos, ik ben teleurgesteld.
"The beatings will continue until morale improves."quote:
Sow.quote:
*stapt langzaam achteruit zonder direct oogcontact te maken....quote:
Ik heb toch geen enkele reden jou wat te doen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 18:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
*stapt langzaam achteruit zonder direct oogcontact te maken....
Okquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 18:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb toch geen enkele reden jou wat te doen.
Heb je je flexwerkplek alweer terug? Of heb je jezelf in slaap gehuild onder de begonias in je kantoortuin?quote:
De rest van de week werk ik thuis dus ik moet hooguit af en toe een kat van mn stoel af jagen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 19:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Heb je je flexwerkplek alweer terug? Of heb je jezelf in slaap gehuild onder de begonias in je kantoortuin?
quote:Op woensdag 27 augustus 2025 09:55 schreef Q. het volgende:
[..]
De rest van de week werk ik thuis dus ik moet hooguit af en toe een kat van mn stoel af jagen.
Hij heeft mijn tip opgevolgd.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 19:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Heb je je flexwerkplek alweer terug? Of heb je jezelf in slaap gehuild onder de begonias in je kantoortuin?
Violence? Again?quote:
#hoedanquote:Op woensdag 27 augustus 2025 20:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan ook heel goed geweldloos, hoor.
Woordelijk verzet bieden.quote:
Gewoon perenlikeur met cyanide. Dan ga je met een glimlachquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |