Uhmquote:Op woensdag 13 augustus 2025 12:11 schreef Monsterkoekie het volgende:
Mejufvrouw COTS hoe maakt u het vandaag?
Productief! Hier pauze gehad beetje b en b vol liefde gekeken en ga nu zo met tegenzin nog 2 uur werkenquote:Op woensdag 13 augustus 2025 12:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Uhm
Ik heb net een boekenkast in elkaar gezet en nu koffie
En daar?
Het is nogal een stom verhaal. Ik heb de hoogte en breedte gemeten, en niet te diepte. Je raadt het al; 10cm te diep... Nu doe ik net alsof het expres zo is, zodat ik er meer knutsels in kan zettenquote:Op woensdag 13 augustus 2025 12:13 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Productief! Hier pauze gehad beetje b en b vol liefde gekeken en ga nu zo met tegenzin nog 2 uur werken
Jetzt gehts losquote:Op woensdag 13 augustus 2025 12:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb de vlammenwerper voor je gevonden, Barb!
Done.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 12:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oh en een mod... red me en verwijder de a aub
En dat ondanks dze Flammenwerfer.quote:
Kast te diep voor wat?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 12:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het is nogal een stom verhaal. Ik heb de hoogte en breedte gemeten, en niet te diepte. Je raadt het al; 10cm te diep... Nu doe ik net alsof het expres zo is, zodat ik er meer knutsels in kan zetten
Sterkte met werkenje had toch laatst een sollicitatie, hoe ging die? Of moet ik me schamen in een hoekje ivm een raar brein dat faalt?
Ik was aangenomen maar we werden het niet eens over het salaris dus heb vriendelijk bedankt.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 12:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het is nogal een stom verhaal. Ik heb de hoogte en breedte gemeten, en niet te diepte. Je raadt het al; 10cm te diep... Nu doe ik net alsof het expres zo is, zodat ik er meer knutsels in kan zetten
Sterkte met werkenje had toch laatst een sollicitatie, hoe ging die? Of moet ik me schamen in een hoekje ivm een raar brein dat faalt?
Some say...quote:Op woensdag 13 augustus 2025 14:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En dat ondanks dze Flammenwerfer.
Oh wat jammerquote:Op woensdag 13 augustus 2025 15:51 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik was aangenomen maar we werden het niet eens over het salaris dus heb vriendelijk bedankt.
Ik zou ook een kast kunnen kopen die niet de juiste afmeting had
Ikeaquote:Op woensdag 13 augustus 2025 15:05 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Kast te diep voor wat?
Kast van Ikea ofzo? Of een zelfgemaakte?
Zelf heb ik een zelfgemaakte boekenkast in de kamer bestaande uit 4 losse modules. Past precies in de ruimte boven de schuifdeuren in de kamer. Erg blij mee. Kasten zijn erg belangrijk.
Voor het knutselen heb ik nog geen kast, ik krijg straks ene atelier, die is nog niet klaar. Daarom staan mijn 'frutsels' nog in de kamer. Sommigen vrij groot dus hopenlijk is het atelier snel klaar.
Wat maak jij zoal?
Laat me raden, het was zeker *kots* 'marktconform'?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 15:51 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik was aangenomen maar we werden het niet eens over het salaris dus heb vriendelijk bedankt.
Ik zou ook een kast kunnen kopen die niet de juiste afmeting had
Het viel gewoon in de schalen maar ze vonden dat ik wel wat lager kon beginnen want ik had niet voldoende kennis vonden ze. Toen zei ik dat ik overgekwalificeerd ben en niet 800 euro in de maand minder ga verdienen en daarmee mijn kennis en werkervaring teniet doe. Toen zeiden zij dat ze overal moeten bezuinigen. Waarop ik zei dan zijn we geen match en dan stopt het hier.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 17:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Laat me raden, het was zeker *kots* 'marktconform'?
Goed gedaan. Je weet zelf wat je waard bent. Daar moet je niet onder gaan zittenquote:Op woensdag 13 augustus 2025 17:40 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Het viel gewoon in de schalen maar ze vonden dat ik wel wat lager kon beginnen want ik had niet voldoende kennis vonden ze. Toen zei ik dat ik overgekwalificeerd ben en niet 800 euro in de maand minder ga verdienen en daarmee mijn kennis en werkervaring teniet doe. Toen zeiden zij dat ze overal moeten bezuinigen. Waarop ik zei dan zijn we geen match en dan stopt het hier.
Die meid van HR was er knap chaggie onderquote:Op woensdag 13 augustus 2025 17:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Goed gedaan. Je weet zelf wat je waard bent. Daar moet je niet onder gaan zitten
Ik ben trots op jouw assertiviteit! Wat goed van je!!!quote:Op woensdag 13 augustus 2025 17:48 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Die meid van HR was er knap chaggie ondermaar ik dacht nee zo erg heb ik het niet waar ik nu zit, joejoe
Gewoon lekker verderkijkenquote:Op woensdag 13 augustus 2025 17:48 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Die meid van HR was er knap chaggie ondermaar ik dacht nee zo erg heb ik het niet waar ik nu zit, joejoe
Ja, haar probleem. Dan moeten ze je een reëel bod doen. En niet 800 minder. Je gaat ergens anders werken omdat je er meer kan verdienen.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 17:48 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |