quote:Peter Gillis wint rechtszaak tegen ex-vrouw: Nicol Kremers moet realityster 90.000 euro betalen
De ex-vriendin van Peter Gillis moet 90.000 euro aan hem betalen, nadat de rechter hem in het gelijk heeft gesteld.
voor mij wel, ik wist het nog niet, jij wel >??quote:
Komkommertijd nieuws.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 11:24 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
voor mij wel, ik wist het nog niet, jij wel >??
Ik en @de_boswachter zijn premium leden.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 11:27 schreef Glazenmaker het volgende:
Hoeveel fokkers gaan doneren op haar OnlyFans?
Niet eens milieu. Ja, de milieudienst. GFT bak. Al moet je het stuk plastic wel scheiden natuurlijk.quote:
Dank u voor uw diensten. Ik vind het wel vermakelijk om af en toe dit soort lolkoeien tegen te komen.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 11:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik en @:de_boswachter zijn premium leden.
Het only wat ik momenteel nodig heb zijn fans ja. Bloedjeheet maat, net als Nicolleke poooohquote:Op woensdag 13 augustus 2025 11:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik en @:de_boswachter zijn premium leden.
In het vonnis staat dat volgens nicole er alleen een manuscript is, die constant word aangepast, en nog geen contact met een uitgever.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 12:25 schreef mvdejong het volgende:
Dat heeft best een aardige impact, want ze heeft een boek geschreven dat binnenkort uit zou moeten komen. Nu de geheimhoudingsovereenkomst uit hun scheiding overeind is gehouden door de rechter, vermoed ik dat dat boek teruggetrokken gaat worden en niet, of na zware aanpassingen, wordt uitgegeven, omdat anders vele stukjes daaruit een schending van die overeenkomst zouden betekenen, a EUR 20k/stuk.
Nou ja wat heet sneu, die Nicole is uit precies hetzelfde hout gesneden als hij en dacht te kunnen cashen van dit moment. Begrijp me niet verkeerd, die Gillis is echt geen heilige hoor maar zij heeft jarenlang plat gelegen voor die dikke pad en toen was er geen vuiltje aan de lucht. Maar nu de donderwolken zich samentrekken boven hem kiest zij ervoor om zich van hem te distantiëren. Hét klassieke voorbeeld van een vrouw die bloed ruikt en zich mentaal alvast voorbereid op een exit, op zoek naar het volgende slachtoffer.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 10:42 schreef michaelmoore het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)etalen/83381116.html
Dat is wel sneu , dat is toch al snel 1000 keer extra je hangtieten laten zien
[ afbeelding ]
[..]
Nicolletje is meer keren vreemd gegaan dan dat ze met peter heeft ontbetenquote:Op woensdag 13 augustus 2025 15:35 schreef Garfield1985 het volgende:
[..]
Nou ja wat heet sneu, die Nicole is uit precies hetzelfde hout gesneden als hij en dacht te kunnen cashen van dit moment. Begrijp me niet verkeerd, die Gillis is echt geen heilige hoor maar zij heeft jarenlang plat gelegen voor die dikke pad en toen was er geen vuiltje aan de lucht. Maar nu de donderwolken zich samentrekken boven hem kiest zij ervoor om zich van hem te distantiëren. Hét klassieke voorbeeld van een vrouw die bloed ruikt en zich mentaal alvast voorbereid op een exit, op zoek naar het volgende slachtoffer.
You live by the sword, you die by the sword......
dat is het koos woord van peter voor die sletquote:Op woensdag 13 augustus 2025 14:13 schreef CarbonC het volgende:
@:michaelmoore waarom schijf je Nicolletje?
Rendac @Zipportalquote:Op woensdag 13 augustus 2025 11:37 schreef Rene het volgende:
[..]
Niet eens milieu. Ja, de milieudienst. GFT bak. Al moet je het stuk plastic wel scheiden natuurlijk.
Dat word overwerken voor Nicolletjequote:Op woensdag 13 augustus 2025 19:22 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Hoeveel lullen moet Nicolletje hiervoor verwennen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |