De hele straat afgezet voor een weggegooide jas.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 08:20 schreef tesssssssss het volgende:
Ik hoop dat iemand zijn jas gewoon beu was.
Joh sorry, maar ik zeg als het jassie van je beschadigd is ...quote:Op woensdag 13 augustus 2025 08:21 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
De hele straat afgezet voor een weggegooide jas.
Niet erg duurzaam afgevoerd dan. Heb zelf weleens mijn fiets in de plomp gegooid, maar ben hem daarna toch maar weer gaan halen.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 08:20 schreef tesssssssss het volgende:
Het is ook écht weer om een jas te dragen.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 08:20 schreef tesssssssss het volgende:
De meeste vrouwen zijn daar klaar mee.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 08:20 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Hopelijk niet weer een gevalletje femicide want ik ben daar nu wel klaar mee
Wat moet een fiets nou met een jas?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 09:25 schreef Kim-Holland het volgende:
Politie vindt geen lichaam, maar een fiets in het water![]()
![]()
De politie heeft woensdagochtend urenlang onderzoek gedaan nadat een visser een jas uit het water viste bij de Vierwindenbrug in Breda. Uiteindelijk werd enkel een fiets gevonden en is er geen lichaam gevonden, meldt de politie.
Gewoon een jas én een fietsquote:Op woensdag 13 augustus 2025 09:25 schreef Kim-Holland het volgende:
![]()
De politie heeft woensdagochtend urenlang onderzoek gedaan nadat een visser een jas uit het water viste bij de Vierwindenbrug in Breda. Uiteindelijk werd enkel een fiets gevonden en is er geen lichaam gevonden, meldt de politie.
De fiets zal het wel koud gehad hebben.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 09:28 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Wat moet een fiets nou met een jas?
Of misschien moest de jas even naar de supermarkt.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 09:29 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
De fiets zal het wel koud gehad hebben.
Wie weet heeft de visser de fiets er zelf ingeflikkerd en kreeg hij hem met zijn eigen koelkastmagneetje er niet mee uit. Voor de extra spanning en urgentie heeft ie zijn jas er ook maar bijgegooid en toen snel de pliesie gebeld.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 09:31 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Of misschien moest de jas even naar de supermarkt.
Zo te lezen gingen ze met een magneet vissen. Dan vind ik het niet zo gek dat ze geen lichaam, maar wel een fiets hebben gevonden.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 09:25 schreef Kim-Holland het volgende:
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |