Hehe.quote:Op zondag 24 augustus 2025 20:35 schreef StateOfMind het volgende:
Nog nooit zo blij geweest met een save 😱
Ik liet op een gegeven moment die koeien de Herdmaster aanvallen.
Fuck dierenbeulen![]()
Maar op een gegeven moment duwde zo'n kutkabouter Gale de afgrond in 😱![]()
Meteen de save gebruikt.
Die game is echt op zo ontzettend veel fronten zo ontzettend diep uitgewerktquote:Op zondag 24 augustus 2025 20:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe.
Slim positioneren is een groot deel van het spel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op maandag 25 augustus 2025 09:27 schreef Ang3l het volgende:
Dit weekend met Hellblade/Seanua deel 2 begonnen. De stemmen en sfeer vliegen me weer om de oren. Maar ik was even vergeten dat het ook veel puzzles waren waarbij je de weg moet vinden door dingen aan/uit, links/rechts, andersom te zetten en die vind ik af en toe echt frustrerend. De puzzles zelf niet, maar de onduidelijke route.
Dat had ik bij Alan Wake 2 ook al. Zelfde soort pouzzle smet licht aan/uit, en dan een erg onduidelijke route waar je naartoe moet lopen. Hoe vaak ik wel niet in rondjes loop tot op het frustrerende af
Dus ik zit er nog niet helemaal in bij Senua merk ik.Misschien hadden ze Sony om wat gele verf moeten vragen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Capcom Resident Evils van de laatste jaren zeggen gedag. Op een gegeven moment was van alles geel in die games.quote:Op maandag 25 augustus 2025 11:15 schreef Drankster het volgende:
[..]
Misschien hadden ze Sony om wat gele verf moeten vragen.
quote:Op maandag 25 augustus 2025 11:15 schreef Drankster het volgende:
[..]
Misschien hadden ze Sony om wat gele verf moeten vragen.
En ze hadden toen nog geen zaklampenquote:Op maandag 25 augustus 2025 13:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]er zit wel wat witte verf in, maar verder is t allemaal heeeeel donker en wazig.
Fakkeltje, jonguh!quote:Op maandag 25 augustus 2025 15:13 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
En ze hadden toen nog geen zaklampen
Maar je zit nog 700+ uur in BG3 akte 2 en 3 hoor!quote:Op maandag 25 augustus 2025 14:19 schreef StateOfMind het volgende:
Toch zwak geweest en mijn backlog vergroot
Zag Mafia The Old Country op Marktplaats staan, nieuw in seal plus dlc code, voor 35 euro.
Kon het niet laten liggen.
Dan kan die 15 uurtjes er ook wel ff tussendoorquote:Op maandag 25 augustus 2025 16:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar je zit nog 700+ uur in BG3 akte 2 en 3 hoor!
Act 2 is best kort.quote:Op maandag 25 augustus 2025 16:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Fakkelteitquote:
Ik kan hem maar vast hebbenquote:Op maandag 25 augustus 2025 16:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mgs1/snake earer was beter dan mgs 5.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 21:53 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik ben er ook erg benieuwd naar.
Op MGS 5 (en Phantom Pain) na heb ik nog nooit een Metal Gear game gespeeld vroeger
Schijnt goed te zijn.quote:Op maandag 25 augustus 2025 18:57 schreef Kickinalfa het volgende:
Zo maar eens een korte game tussendoor, alone in the dark (lekker kort en "gratis"). Voelt als RE1.
Opa.quote:Op maandag 25 augustus 2025 19:13 schreef StateOfMind het volgende:
Een leesbril nodig hebben om het hoesje te kunnen lezen![]()
Staat daar ooit iets interessants op dan?quote:Op maandag 25 augustus 2025 19:13 schreef StateOfMind het volgende:
Een leesbril nodig hebben om het hoesje te kunnen lezen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |