abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218494668
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 14:22 schreef capricia het volgende:
De VVD heeft het ook opgepikt:
[ x ]

Als dit een thema gaat worden bij de verkiezingen, kan dit de PVV enorm doen stijgen.

Onze oppositie is kansloos genoeg om de grootste supporter van de etnische zuivering nog de zogenaamde redder voor de migratie stroom te maken ook ja.
pi_218494703
quote:
7s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 14:35 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Hier bereikt Netanyahu wel een greens hoor. Migratiestromen naar Europa :{ :{ :{
Genocide boeien, maar de volledig voorspelbare gevolgen daarvan komen als verrassing voor je?

Je zou eens moeten proberen een stapje verder te denken.
  woensdag 13 augustus 2025 @ 15:02:40 #178
505678 MisterFox
declare(strict_types=1);
pi_218494743
Ik las trouwens “ophangen”
MNy paws caiuse aaS ;lotr of typo'zx 🦊
pi_218494755
Hopelijk 0. :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
  woensdag 13 augustus 2025 @ 15:04:43 #180
505678 MisterFox
declare(strict_types=1);
pi_218494765
MNy paws caiuse aaS ;lotr of typo'zx 🦊
pi_218494774
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 14:52 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Ik ben vooral voor de vernietiging van Hamas.

Dat maakt iemand niet direct pro-Netanyahu of pro-Israël; juist die totale ongenuanceerdheid maakt dat men hier maar in het wilde weg loopt te roeptoeteren dat mensen voor of tegen genocide en etnische zuivering zijn, makkelijke kampjes.

Dat Israël aangepakt moet worden staat buiten kijf; hoe dat de bedreiging van Hamas, die simpelweg uit is op de vernietiging van Israël, wegneemt of vermindert, heeft nog enkele rabiate anti-Israël adept me kunnen uitleggen. Of waarom het eisen dat men ontwapent, geen erkenning meer krijgt of zelfs de dome ontmantelt, geen buitengewoon ridicule eisen zijn wétende wat de doelen van Hamas zijn.

Moet ik dan ook popi jopi mensen van grove zaken betichten zoals het 'willen van genocide en vernietiging', alleen deze keer de andere kant op?
Blanbla semantische spelletjes. Hoeveel procent van Gaza moet verwoest zijn voor je denkt: wellicht is Israël ook uit op de vernietiging/verdrijving van een bevolking?
pi_218494830
Ik ben links en ik ben wel voor opvang hier. Geen miljoen Palestijnen. Maar wel een aantal.
Ik hoop dat mijn cluppie er ook zo in staat.

Wij hebben namelijk zelf deze stroom mede veroorzaakt. Door Israël te laten ontstaan. En door Israël haar gang te laten gaan daar.
Make my day!
pi_218494851
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 14:52 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Ik ben vooral voor de vernietiging van Hamas.

Dat maakt iemand niet direct pro-Netanyahu of pro-Israël; juist die totale ongenuanceerdheid maakt dat men hier maar in het wilde weg loopt te roeptoeteren dat mensen voor of tegen genocide en etnische zuivering zijn, makkelijke kampjes.

Dat Israël aangepakt moet worden staat buiten kijf; hoe dat de bedreiging van Hamas, die simpelweg uit is op de vernietiging van Israël, wegneemt of vermindert, heeft nog enkele rabiate anti-Israël adept me kunnen uitleggen. Of waarom het eisen dat men ontwapent, geen erkenning meer krijgt of zelfs de dome ontmantelt, geen buitengewoon ridicule eisen zijn wétende wat de doelen van Hamas zijn.

Moet ik dan ook popi jopi mensen van grove zaken betichten zoals het 'willen van genocide en vernietiging', alleen deze keer de andere kant op?
Volgens mij is de Israëlische legertop het er wel over eens dat ze hun doel qua decimeren van Hamas al lang en breed bereikt hebben. Zowel waar het aankomt op het uit de weg ruimen van kopstukken als het lamleggen van financiering en dergelijke is de operatie gewoon succesvol geweest. Maar dit soort bewegingen zijn heel moeilijk echt volledig uit te roeien. Zeker ook als de voedingsbodem wegnemen maar wordt gezien als appeasement of 'politiek correct.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  woensdag 13 augustus 2025 @ 15:15:51 #184
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_218494859
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 15:12 schreef agter het volgende:
Ik ben links en ik ben wel voor opvang hier. Geen miljoen Palestijnen. Maar wel een aantal.

Wij hebben namelijk zelf deze stroom mede veroorzaakt. Door Israël te laten ontstaan. En door Israël haar gang te laten gaan daar.
Nee dat hebben we niet. Er is ruimte genoeg in die landen daar omheen. Alleen hebben de mensen daar geen zin in dat volk dat zich duidelijk niet prettig weet te gedragen. Plus dat ze het wel leuk vinden dat Israël met hun soortgenoten in de maag zit.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  woensdag 13 augustus 2025 @ 15:18:43 #185
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_218494890
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 15:14 schreef Monolith het volgende:

[..]
Volgens mij is de Israëlische legertop het er wel over eens dat ze hun doel qua decimeren van Hamas al lang en breed bereikt hebben. Zowel waar het aankomt op het uit de weg ruimen van kopstukken als het lamleggen van financiering en dergelijke is de operatie gewoon succesvol geweest. Maar dit soort bewegingen zijn heel moeilijk echt volledig uit te roeien. Zeker ook als de voedingsbodem wegnemen maar wordt gezien als appeasement of 'politiek correct.
Er zitten alleen nog steeds gijzelaars gevangen.
Het punt is, waar veel Israëliërs bang voor zijn en waarom er ook grote demonstraties waren, is dat de kans groot is dat ze tijdens de bezetting alsnog gedood worden of om het leven komen door beschietingen of bombardementen.
Het maakt de kans alleen maar kleiner dat ze levend thuiskomen.
Ook vrezen veel Israëliërs dat het aan hun zijde nog veel doden gaat kosten.

Dat geeft te denken dat het de regering helemaal niet te doen is om de gijzelaars.
Wanneer zijn er ook alweer verkiezingen in Israël?
Wie dit leest is een lezer van dit
  Moderator woensdag 13 augustus 2025 @ 15:20:00 #186
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_218494902
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 15:18 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Het punt is, waar veel Israëliërs bang voor zijn en waarom er ook grote demonstraties waren, is dat de kans groot is dat ze tijdens de bezetting alsnog gedood worden of om het leven komen door beschietingen of bombardementen.

Dat geeft te denken dat het de regering helemaal niet te doen is om de gijzelaars.
Heeft men niet al een paar aangegeven dat de gijzelaars niet meer doel #1 is en dat het uitschakelen van Hamas als belangrijker wordt gezien?

[ Bericht 0% gewijzigd door xpompompomx op 13-08-2025 15:27:34 ]
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  Forum Admin woensdag 13 augustus 2025 @ 15:21:54 #187
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_218494928
quote:
2s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 15:20 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Heeft men niet al een paar aangegeven dat de gijzelaars niet meer doel #1 zijn en dat het uitschakelen van Hamas als belangrijker wordt gezien?
Dat staat me ook bij
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_218494974
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 15:18 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Deze regering wordt overeind gehouden door kleine kolonistenpartijen. Netanyahu blijft zo lang mogelijk zitten, want die hangt rechtsvervolging boven het hoofd. Het heeft er alle schijn van dat die kleine partijtje de lakens uitdelen. De regering van Netanyahu handelt namelijk in weerwil van niet alleen b.v. de legertop, maar ook een groot deel van de bevolking door deze oorlog maar eindeloos door te voeren en te escaleren. Het voorstel om nu ook de bevolking te verdrijven lijkt eerder te hinten op vol inzetten op nederzettingenpolitiek en het hier op fok zo populaire 'omvolken' in de meest letterlijke zin van het woord.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_218494984
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 21:30 schreef Black_Baron het volgende:

Die arme mensen kun je toch niet daar laten, die moeten opgevangen worden. Wir Schaffen das nochmal.
Gewoon lekker in eigen regio opvangen. Laatste wat je wil is Hamas importeren.
  woensdag 13 augustus 2025 @ 15:33:19 #190
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_218495015
Heb het even opgezocht: oktober 2026 zijn er verkiezingen in Israël.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_218495051
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 21:31 schreef OmniRocket het volgende:

[..]
Links kabinet? Hoe dan?
Vvd staat op instorten, dus als Geert de grootste word kun je nog niks.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_218495080
quote:
17s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 13:55 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Wat een fijne bondgenoot is Israel hè.
We zien helaas dat bij meer bondgenoten uiterst rechtse regeringen met autocratische neigingen worden gekozen. Geopolitiek kun je echter nog niet zonder ze. Alleen maar meer reden voor Europa om de strategische afhankelijkheid van VS, China en het Midden-Oosten te verminderen.
pi_218495090
Hopelijk wordt Timmermans de grootste. En kunnen we de Palestijnen eens echt helpen.
Make my day!
  woensdag 13 augustus 2025 @ 15:43:12 #194
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_218495094
''Niet in mijn villawijk/kakdorp''
RED ONS HENNIEGOD
pi_218495127
quote:

We hebben toch al teveel ouderwetse mannen hier in het land? Ik ben links en hoop dat men niet nog meer ouderwetse mannen importeert, want die maken stemming tegen moderne jongeren.
pi_218495133
De wereld is nu helemaal klaar met Netanyahu's Groot Israel plannen en lafhartige immorele oorlogen.

[ Bericht 11% gewijzigd door Pegos op 13-08-2025 17:03:39 ]
pi_218495144
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 15:42 schreef agter het volgende:
Hopelijk wordt Timmermans de grootste. En kunnen we de Palestijnen eens echt helpen.
Met de afbraak van de Iron Dome, zodat ze meer Joden kunnen vermoorden?
pi_218495165
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 15:42 schreef agter het volgende:
Helpen nog meer aanslagen te plegen en dood en verderf te zaaien?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  woensdag 13 augustus 2025 @ 15:54:46 #199
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_218495179
Overigens kunnen ze de gevangenis op Guantanamo Bay niet gewoon slopen en de Gazanen in dat door Amerika gehuurde stukje Cuba huisvesten. Het is 2x zo groot als Gaza. Wonen ze niet in de VS en toch weer wel.
  woensdag 13 augustus 2025 @ 16:08:46 #200
486919 Swango
Just saying
pi_218495274
quote:

Door Israel te laten bestaan?
Leg uit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')