Het betreffen moslims dus deze vlieger gaat niet op.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:36 schreef OmniRocket het volgende:
Ik maak hier nu wel grapjes, maar de mensen die gewoon willen leven zonder iemand anders tot last te zijn moet de wereld natuurlijk wel helpen.
We hebben al 55 jaar geen links kabinet meer gehad en die gaat er ook dit jaar niet komen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:30 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Een mooi links kabinet straks, dus we zullen ze met open armen binnen halen.
Die arme mensen kun je toch niet daar laten, die moeten opgevangen worden. Wir Schaffen das nochmal.
Dit is wel iets wat uit de koker van Kaag & Halsema zou komen inderdaad.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:31 schreef augurk2025 het volgende:
Plek zat in Groningen, Vriesland en Drenthe
Je zegt het mooi: de zieligheidsindustrie.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:25 schreef hb64 het volgende:
De zieligheidsindustrie zoekt maar een andere doelgroep.
Maar Free free palestine kan ook hier toch? Ik zie al die GroenLinks/PvdA mensen steeds die leuze roepen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:25 schreef hb64 het volgende:
Er zijn van die prachtige moslimreservaten in de wereld, daar voelen die mensen zich vast beter thuis dan in het koude NL! De zieligheidsindustrie zoekt maar een andere doelgroep.
in amsterdam en co past het beter. Toch geen hond meer die daar nederlands spreekt. Afvoerputje enzoquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:31 schreef augurk2025 het volgende:
Plek zat in Groningen, Vriesland en Drenthe
Integendeel, ik hoop dat ie er niet teveel over laat.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:16 schreef mcmlxiv het volgende:
Daar moeten netanyahu fans toch helemaal voor zijn lijkt mij.
Zelfs hun broeders moeten ze niet hebben. Kun je nagaan wat voor volk het is.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:36 schreef Montagui het volgende:
In de regio is nog plek zat, en zijn ze onder cultureel gelijkgestemden. Lijkt me fijner voor hen, dan in een Allah-lasterlijke omgeving.
Ik ben ook wel voor zo’n carte blanche. Gaat alleen weer kritiek opleveren.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:32 schreef tjoptjop het volgende:
Mocht Netanyahu willen![]()
Nul dus, laat Israël dat maar lekker zelf oplossen. You break it, you buy it
Thats the million dollar question!quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:34 schreef OmniRocket het volgende:
Waarom wil egypte ze eigenlijk niet opvangen?
neequote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:36 schreef OmniRocket het volgende:
Ik maak hier nu wel grapjes, maar de mensen die gewoon willen leven zonder iemand anders tot last te zijn moet de wereld natuurlijk wel helpen.
Eh nee, het is eerder een misdaad tegen je eigen bevolking.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:47 schreef LXIV het volgende:
Deze Palestijnen opvangen is Israël helpen met genocide
suijkerbuijk for presidentquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 23:07 schreef suijkerbuijk het volgende:
Helemaal niks binnen halen.
Lekker daar laten zitten namelijk.
En de eerste imbeciel in de tweede kamer die er over begint .
Zal afgezet moeten worden en er uit getrapt worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |