Ze heeft al eerder in de bijstand gezeten. Dat was ook iedereen zijn schuld, behalve die van haar.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 08:41 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Ik hoor het Sanneke al zeggen, niemand had ons ooit verteld dat dat kon 🤣🤣🤣
- zet liever een tr -quote:Op woensdag 13 augustus 2025 08:08 schreef Snaky het volgende:
[..]
Het valt me op dat de poly je erg bezig houdt.
Nou ja al dat zeiken op hoe anderen hun leven leiden (soms lijden) is sowieso niet normaal. Maar ja, het is wel leuk.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 09:05 schreef Henrike het volgende:
[..]
Het valt mij op dat de speculaties hier echt niet normaal zijn
Dat sowieso, ik begrijp echt die hele focus op bv niet. Prima dat ze het doet, maar zo overdreven allemaal. En zovaak voeden per dag is gewoon niet nodig. Dan kun je beter overstappen naar fv, daar zit dan ws meer vulling in.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 08:19 schreef Snaky het volgende:
[..]
Ik zal wel ouderwets zijn maar twee kinderen tegelijk borstvoeding geven vind ik ook overdreven. Op een gegeven moment is het klaar.
Haha dit he?! Heerlijk als k ff voor mezelf heb (en de kinderen laten elkaar heel in het zwembad) ff scrollen, even kijken welke nieuwe inzichten ik hier op kan doen. En dan zo nu en dan een flinke bak popcorn of een goed glas wijn erbij. Maximaal genietenquote:Op woensdag 13 augustus 2025 09:12 schreef Odonata het volgende:
De leuke flu's volg ik sowieso, de mensen waar ik me over verbaas of erger zijn alleen leuk om te volgen icm dit soort topics.
Zo slecht 😅
Ik denk dat dit voor iedereen geldt m.b.t. de influencers, we hebben niet voor niets al 37 topics.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 08:08 schreef Snaky het volgende:
[..]
Het valt me op dat de poly je erg bezig houdt.
Omdat ze oermoeder isquote:Op woensdag 13 augustus 2025 02:00 schreef Nieve het volgende:
Waarom hangt Kyra toch zo aan die borstvoeding? Prachtig als het allemaal lukt en iedereen tevreden is, maar zoals ze haar situatie omschrijft zou ik toch gaan voor flesvoeding. Meisje heeft een mooie basis meegekregen en het lijkt me voor alledrie haar kinderen, dus niet alleen Aagje, nu belangrijker dat Kyra weer lekkerder in haar vel komt te zitten. Bij haar lijkt het wel alsof je geen goede moeder kan zijn zonder je kinderen 24/7 aan de tet en in je bed te hebben. Zo krampachtig vasthouden aan dat soort dingen terwijl je er zelf half aan onderdoor gaat lijkt me in the end een stuk schadelijker…
Wat is dit voor insinuatie. Eetproblemen kunnen door heel veel dingen komen (en soms zijn ze er ook gewoon), maar het komt niet door het aanbieden van borstvoeding.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 08:04 schreef Lampje88 het volgende:
[..]
Je kunt zelfs depressief worden van het geven van borstvoeding. Maar ik vind sws bijzonder dat alle kinderen als baby bijna de hele dag willen drinken, op haar willen en niet zelf kunnen slapen. Die oudste 2 hebben ook de ouders nodig om te slapen. Dit houdt zij zelf in stand, zij wil dat de kids afhankelijk van haar zijn. Zou het niet kunnen komen met die eetproblemen van de middelste dat ze nog steeds die borst continu aangeboden kreeg waardoor ze niet een normaal voedingspatroon kon opbouwen. Zou ik in ieder geval wel verklaren waarom Kyra niet alleen met haar mocht zijn.
Ik zeg toch ook zou het niet kunnen? Ik was gewoon hardop aan het nadenken doe chill.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 09:29 schreef Flipperkast_007 het volgende:
[..]
Wat is dit voor insinuatie. Eetproblemen kunnen door heel veel dingen komen (en soms zijn ze er ook gewoon), maar het komt niet door het aanbieden van borstvoeding.
Pff lijkt me heel vermoeiend en zwaar. Ik heb bij de oudste alleen gekolfd en dat vond ik al zwaar i.c.m. de fles geven.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 08:55 schreef Miepje77 het volgende:
[..]
Mijn jongste haalde ook wel 10/12x per dag. Soms wel meer. En dan moest ik de baby daarna minimaal een half uur omhoog houden. Ik vond het ook moeilijk om te stoppen. BV vind ik een grote mindfuck.
Ging ze nou wel sporten, dat begreep ik niet helemaal uit haar: fuck de gymquote:Op woensdag 13 augustus 2025 09:55 schreef Rimboequeen het volgende:
DBM voelt zich weer eens koortsig.
Graag, er is al niet doorheen te komen als je maar één van de fluflu's volgt/wil bespreken.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 10:05 schreef Earring het volgende:
Zullen we de bv verhalen van iedereen achterwege laten, dat heeft niks met dit topic te maken
Zolang je kind gevoed is maakt het niet uit of het flesvoeding of borstvoeding is lijkt me. Dat de kampen elkaar aanvallen, dat is pas triest.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 09:26 schreef Flipperkast_007 het volgende:
[..]
Omdat ze oermoeder isGeen borstvoeding is geen optie. Hoe meer borstvoeding des te beter ben je als moeder.
Is het niet een idee om als je een bepaalde fluflu bespreekt, je dat even aan het begin van je post zet: bijvoorbeeld:quote:Op woensdag 13 augustus 2025 10:08 schreef Vingerkeautje het volgende:
[..]
Graag, er is al niet doorheen te komen als je maar één van de fluflu's volgt/wil bespreken.
Gaan nu natuurlijk allemaal mensen tegen haar zeggen dat je met koorts beter niet kunt gaan sporten (wat uiteraard zo is) en dan heeft ze weer een reden om niet te gaan. Ze is op Threads ook weer flink aan het ranten dat zij niet makkelijk kan afvallen, dat het bij haar weer andere oorzaken heeft dan teveel eten en te weinig bewegen.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 10:08 schreef Earring het volgende:
[..]
Ging ze nou wel sporten, dat begreep ik niet helemaal uit haar: fuck de gym
Dat hebben we als mods al een paar keer gevraagd.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 10:12 schreef Vingerkeautje het volgende:
[..]
Is het niet een idee om als je een bepaalde fluflu bespreekt, je dat even aan het begin van je post zet: bijvoorbeeld:
Demammavan: ik denk dat het niet meer goed komt met haar kapsel
Daar verbaas ik me ook iedere x over. Dan doe je echt iets niet goed naar mijn idee. Lijkt me ook niet echt goed trouwensquote:Op woensdag 13 augustus 2025 10:17 schreef opwegnaar het volgende:
Zij klaagt overigens ook ALTIJD over spierpijn na het sporten. Doet zij dan geen gedegen warming up en cooling down? Ik heb zelden nog spierpijn na het sporten, alleen als ik een tijdje niet geweest ben. En ja, ik voel mijn spieren de dag na het sporten wel, maar om dat dan te bestempelen als 'spierpijn' 🤔
Bij mij op het werk zorgt de werkgever wel voor een waterijsje.(laat sanneke dit naar niet horen🤣)quote:Op woensdag 13 augustus 2025 10:19 schreef LALAA het volgende:
Ik las hier al het vermoeden dat Peppie het niet lang vol gaat houden op zijn nieuwe werk, en dat is ook precies wat ik denk. Sanneke is op Threads aan het klagen dat werkgevers met dit warme weer weigeren om hun personeel 2 uur eerder te laten beginnen en dat er niet voor water of ijsjes wordt gezorgd.
Ten eerste, Peppie heeft zelf voor dit werk gekozen, zodat zijn inkomsten lager zijn. Hij kon ook nog achter zijn computer in de airco op kantoor zitten. In de zomer is het heet en in de winter is het koud buiten. En volgens mij werkt hij op een vakantiepark, waar, je kan het bijna niet raden, mensen vakantie aan het vieren zijn en niet om 5 uur ‘s ochtends door een bosmaaier gewekt willen worden. En dat ijsje of koude drinken kan je ook even zelf gaan halen. Alles moet altijd maar gefaciliteerd worden.
Ja dat is een hele goeie, ik zal het onthoudenquote:Op woensdag 13 augustus 2025 10:20 schreef Donna het volgende:
[..]
Dat hebben we als mods al een paar keer gevraagd.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |