Ik heb in de file gestaan, natuurkunde voorgelezen en pizzanuggets gegetenquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 21:12 schreef Arizona het volgende:
De meneer van Mand! Zei vandaag “goedemiddag” tegen mij![]()
Hij zat voor zijn winkel en ik liep daarlangs!
Hoe was jullie dag?
Ik zou reageren met zoiets als:quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 21:12 schreef Arizona het volgende:
Hoe was jullie dag?
In het leger zeggen ze opliggen en inliggen, wat allebei iets met een bed betekent, maar wel net wat andersquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 21:10 schreef Arizona het volgende:
[..]
In Friesland zeggen ze ook Op bed
[..]
Jij kent echt veel VIP’squote:Op vrijdag 15 augustus 2025 21:12 schreef Arizona het volgende:
Hoe was jullie dag?
Vergeet Lasha Tumbai niet!quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 23:35 schreef NailQueen het volgende:
Say Na Na Na is wel de ultieme ESF cult classic geworden he?
Goed moment ook, want toen het in Nederland werd georganiseerd had ik genoeg geld en interesse om er heen te gaan. Stel je voor dat Treble had gewonnen, dan was ik daar nooit geweest!quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 23:58 schreef NailQueen het volgende:
We waren in 2019 echt at the right place at the right time he? Alles viel precies op z'n plek. Alsof het zo had moeten zijn
Weet je echt zeker dat die weg is, ipv snel in jouw bed te springen?quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 01:11 schreef BillDauterive het volgende:
Ik kwam net thuis, doe de deur open en hoor dat er met me mee een tor naar binnen vliegt. Met twee vliegenmeppers probeer ik de tor richting de uitgang te krijgen, maar dat lukt niet echt. Nee. De tor gaat op mij zitten. Ik ren - half in paniek - naar buiten en tik de tor weg om vervolgens naar binnen te gaan. Ik ga naar boven en doe gordijn 1 dicht. Doe daarna, op mijn slaapkamer, gordijn 2 dicht en ga dan naar de badkamer om mijn lenzen uit te doen. Ik doe het licht aan en zie dat de tor nog op me zit. Snel ren ik naar beneden en voel halverwege de trap dat de tor in mijn nek zit. Harder rennend kom ik buiten en tik ik de tor weg. Nu echt. Nu zit die lekker buiten en is alle stress weer weg.
Jij bent gewoon nog een stuk gemener dan Strani, haha! Als de tor niet weg is, dan is die hier beneden of ergens op me, maar niet in mijn bed.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 01:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Weet je echt zeker dat die weg is, ipv snel in jouw bed te springen?
Als je wat aan je tenen voelt wichelen vannacht, dan weet je wat het is.
Schrijf dat maar op @Roger_Epiales . En maak er maar een zooitje vanquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 01:26 schreef NailQueen het volgende:
* schrijft Verka Serduchka die Toy zingt op voor een eventuele afterparty
Ik ben niet gemeen, ik waarschuw je juist, dat is lief.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 01:24 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Jij bent gewoon nog een stuk gemener dan Strani, haha! Als de tor niet weg is, dan is die hier beneden of ergens op me, maar niet in mijn bed.
Men schrijft niet op Roger, zeker dat nummer niet.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 01:29 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Schrijf dat maar op @:Roger_Epiales . En maak er maar een zooitje van
Ja hoor. Jij bent een schatje.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 01:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik ben niet gemeen, ik waarschuw je juist, dat is lief.
Dank je.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 01:34 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja hoor. Jij bent een schatje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |