SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Your beauty never ever scared me.
Ja vanmorgen was het hier best nog lang rond de 21 gradenquote:
Nou ik had net weer wat eetlust en dan kom jij aanzetten met dit.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:58 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb mijn chocolade in de koelkast gelegd omdat het daarbuiten te warm is. Nu krijg ik elke keer dat ik de koelkast open trek zo'n mintwalm over me heen
Deze dus
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:58 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb mijn chocolade in de koelkast gelegd omdat het daarbuiten te warm is. Nu krijg ik elke keer dat ik de koelkast open trek zo'n mintwalm over me heen
Deze dus
[ afbeelding ]
Het ziet er lekker uit juistquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:59 schreef Ama het volgende:
Maar het ziet er wel fancy uit zo verpakt. Maar goed het blijft smerig.
Die gouden zijn echt het lekkerstquote:
Zit er verschil in dan? Dacht het is allemaal die gore combi.quote:
Wat zijn dat?quote:
Ah nee he, niet weer dat mint elitist gedoe.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:58 schreef LTVDK het volgende:
Deze dus
[ afbeelding ]
Likken zei je?quote:
Die staafjes zijn een beetje saai, zit alleen wat harde stukjes mint in, die mintgroene zijn ook zoiets maar wat meer gevuld, de donkergroene zijn met stevige mintcreme beetje als een pepermuntkussentje en die gouden zit een dikke laag zachte mintcreme inquote:
Gatverdamme.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die staafjes zijn een beetje saai, zit alleen wat harde stukjes mint in, die mintgroene zijn ook zoiets maar wat meer gevuld, de donkergroene zijn met stevige mintcreme beetje als een pepermuntkussentje en die gouden zit een dikke laag zachte mintcreme in
quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die staafjes zijn een beetje saai, zit alleen wat harde stukjes mint in, die mintgroene zijn ook zoiets maar wat meer gevuld, de donkergroene zijn met stevige mintcreme beetje als een pepermuntkussentje en die gouden zit een dikke laag zachte mintcreme in
Niks elitist, zijn gewoon untermenschen die dat niet snappenquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:02 schreef STING het volgende:
[..]
Ah nee he, niet weer dat mint elitist gedoe.
Het is dan nu zojuist wel na achten, dat dan weer wel.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Echt hequote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niks elitist, zijn gewoon untermenschen die dat niet snappen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |