Ze was aan het appen met @Cockwhalequote:Op dinsdag 12 augustus 2025 17:58 schreef SuperNeger het volgende:
(ze zat wel de hele tijd op dr iphone weet ik veel wat te doen, dat is echt een heel ander level qua klacht)
Ja en brak doormidden. Echt emotionele film manquote:
Sjonge zeg.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 18:29 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Ja en brak doormidden. Echt emotionele film man
Nee de slechterik was haar verloofde omdat hij een rijke white privileged man was die alleen maar het beste met haar voort hadquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 18:43 schreef Cockwhale het volgende:
Rose was gewoon een hoer, net als alle andere vrouwen, niks geks aan.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:09 schreef TigerXtrm het volgende:
Titanic heeft volgens kijkwijzer een leeftijdsadvies van 12 jaar. Hoezo laat je je vriendin dat kijken?
Omdat ze er klaar voor isquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:09 schreef TigerXtrm het volgende:
Titanic heeft volgens kijkwijzer een leeftijdsadvies van 12 jaar. Hoezo laat je je vriendin dat kijken?
Terechte klacht dit. Oud kutwijf.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 17:58 schreef SuperNeger het volgende:
Dus ik ging met mijn chickie Titanic kijken want zij had hem nog nooit gezien. En vrouwen vinden die film echt mooi en romantisch en zo. Dus ik ging die opzetten en we keken hem (ze zat wel de hele tijd op dr iphone weet ik veel wat te doen, dat is echt een heel ander level qua klacht) en ze vond hem vet leuk en romantisch zei ze maar ze snapt dus niet dat die oude oma de slechterik is omdat ze mensen op zo'n ontdekkingsreis laat gaan die miljoenen kost om een ketting te vinden die ze zelf al die tijd blijkbaar al had.En ze had gewoon een goed leven een rijke succesvolle man maar moest zo nodig vreemdgaan met een arme onvoorspelbare ongewassen loser omdat hij meer gek deed
![]()
Klacht: Wanneer de boodschap van een film duidelijk is en mensen deze verkeerd interpreteren
En dan op het laatst ook nog die waardevolle parel/diamant ofzo in de oceaan sodemieteren, alsof het allemaal niks kostquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |