Dit is dag 1 van de hittegolf. De ervaring leert mij dat er nu dagelijks een graad bij komt ongeveer. Wat niet erg is want 26 graden zou ik aangenamer vinden. Maar veel warmer hoeft ook niet. Verder heb ik gewoon een koud huis want in de winter is het al gauw 13 als ik geen verwarming aan heb. Had het liever andersom gezien, dat het altijd aan de warme kant bleef want dat scheelt me een hoop gas. En airco is voor mietjes.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 17:20 schreef SuperNeger het volgende:
Verkapt kijk-mijn-huis-eens-lekker-koel-zijn-terwijl-de-rest-van-nederland-binnen-crepeert topic
26 graden in huis is echt veel te veelquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 17:26 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Dit is dag 1 van de hittegolf. De ervaring leert mij dat er nu dagelijks een graad bij komt ongeveer. Wat niet erg is want 26 graden zou ik aangenamer vinden. Maar veel warmer hoeft ook niet.
Dan ben je geen echte neger.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 17:27 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
26 graden in huis is echt veel te veel
Wij kunnen het ook gewoon warm hebbenquote:
precies, kan het niet beter omschrijvenquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 17:20 schreef SuperNeger het volgende:
Verkapt kijk-mijn-huis-eens-lekker-koel-zijn-terwijl-de-rest-van-nederland-binnen-crepeert topic
Je wat?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 17:12 schreef Hyaenidae het volgende:
Vandaag lekker heel d'n dag buiten gezeten bij zo'n 30-32 graden.
Onderwijl liet ik alle ramen en deuren van mijn mansion potdicht [..]
Moet je een ander mod op aanspreken.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
precies, kan het niet beter omschrijven
Mensen die stoefen over hun airco zijn echte dikke nekken
Checkquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
precies, kan het niet beter omschrijven
Mensen die stoefen over hun airco zijn echte dikke nekken
quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:06 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Moet je een ander mod op aanspreken.
Niet mij, ik heb niet eens airco. Ik KOTS op airco
quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ja maar @:plompzakker is een goed mens en werkt hard als moderator. Hij is de enige die mag stoer doen over zijn airco
Wist niet dat jij ook al sarcastisch kon doenquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ja maar @:plompzakker is een goed mens en werkt hard als moderator. Hij is de enige die mag stoer doen over zijn airco
ik deed niet sarcastischquote:Op woensdag 13 augustus 2025 06:26 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Wist niet dat jij ook al sarcastisch kon doen
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |