quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 17:54 schreef SuperNeger het volgende:
Het is: "Your welcome" volgens mij maargoed
Zo van: "het is jouw welkom" als in deze heet u welkom. Niet zo zeer jij bent welkom alsof het spullen zijn of zo.quote:
Neem er nog 1quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 17:59 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Zo van: "het is jouw welkom" als in deze heet u welkom. Niet zo zeer jij bent welkom alsof het spullen zijn of zo.
Precies het tegenovergestelde dus?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 17:59 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Zo van: "het is jouw welkom" als in deze heet u welkom. Niet zo zeer jij bent welkom alsof het spullen zijn of zo.
Had je eerder moeten posten dan. Onderwijl heb ik haar al volgeblaft dus je mag er nu op.quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 17:54 schreef SuperNeger het volgende:
Het is: "Your welcome" volgens mij maargoed
En wie wordt de volgende?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 06:35 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Had je eerder moeten posten dan. Onderwijl heb ik haar al volgeblaft dus je mag er nu op.
Rechts heeft een "outy"quote:
Doe #4 maar dan.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 13:06 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Maakt me niet zoveel uit, kies jij maar.
Ze luisteren niet naar mij, ze gaan alleen maar ergens in de weg staan of langslopen en dat wordt dan gezien als buitenkansje.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 13:18 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Prima stuur maar langs vanavond.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |