Wel koud water mag ik hopen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 18:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
*Gooit ook water over Luctor heen
Volgens mij krijg je het dan juist toch alleen maar warmer na die tijd?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 18:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wel koud water mag ik hopen.
Ik zal wel een enge ziekte hebben.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 18:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je hebt mogelijk geen dorst omdat je lichaam nog voldoende vocht heeft, of omdat je dorstgevoel minder sterk is, bijvoorbeeld door ouderdom of een bepaalde aandoening. Ook kunnen andere factoren, zoals een lagere omgevingstemperatuur, invloed hebben op je dorstgevoel.
nee hij is je buurman met de aircoquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 18:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij heeft het gevuld met leidingwater?
Dus al die keren dat ik "vochtig poesje" hallucinerende, was het eigenlijk gewoon echt?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:01 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nee hij is je buurman met de airco
Jaquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 18:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wel koud water mag ik hopen.
Was leuk je gekend te hebben.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zal wel een enge ziekte hebben.
Je was okayquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Was leuk je gekend te hebbenquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je was te traagquote:
Lekker afkoelen!quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nou, dan ga ik maar naar het zwembad om dit te verwerken
Welnee, gewoon ouderdom.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zweten zul je.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:36 schreef Ama het volgende:
En daarna weer lekker de hitte in terug naar huis.
?quote:
Ik heb nog minder last van de warmte dan van mijn ouderdom anders.quote:
Ik zit vol.quote:
Komt nu dan Douwe Bob met een tweet?quote:Lowlands schrapt lijsttrekkers-bijeenkomst na afzegging Dilan Yesilgöz
Dilan had niet zo'n zin om af te gaan.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Komt nu dan Douwe Bob met een tweet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |