Hard gelachenquote:Op dinsdag 2 september 2025 20:36 schreef Cat-astrophe het volgende:
‘Dan zat je liever met je caravan in de greppel’![]()
![]()
Toffe dag met hoog en laag maar die luidsprekers hadden ze mogen uitzetten ja.quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Niets van te verstaan met die galm natuurlijk
Tis wel omroep Max hequote:Op dinsdag 2 september 2025 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
En maar kakelen. Maar een vinger uitsteken ho maar
Sfeer en beleving int straatjequote:
Lollig, maar ik vond onze brandweer-met-boom leukerquote:
quote:Op dinsdag 2 september 2025 21:13 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Lollig, maar ik vond onze brandweer-met-boom leuker
Guardia Civil.quote:Op dinsdag 2 september 2025 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Bijzondere petjes hebben die groene zeg
Dat horen we na de laatste aflevering wel danquote:Op dinsdag 2 september 2025 21:27 schreef golfer het volgende:
Ik hoop dat die vrouw met het herseninfarct deze uitzendingen nog kan zien.
Vond jij haar zo slecht eruit zien?quote:Op dinsdag 2 september 2025 21:27 schreef golfer het volgende:
Ik hoop dat die vrouw met het herseninfarct deze uitzendingen nog kan zien.
Ja.quote:
Ohquote:
Een aantal wel.quote:Op dinsdag 9 september 2025 20:44 schreef Firuze60 het volgende:
Dat gefixeer op eten, alsof ze de hongerwinter meegemaakt hebben..
Nee niet doen.quote:Op dinsdag 9 september 2025 20:55 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik kan echt zo ontzettend veel dingen bedenken die erger zijn dan rijden met een vieze voorruit
Te laatquote:
Beetje dabben met die boontjes en die aardappelpureequote:Op dinsdag 9 september 2025 21:01 schreef Szura het volgende:
Zit ie nou stamppot te vreten met 28 graden?
Ja en een potje zout erop hè zoals de vorige keerquote:Op dinsdag 9 september 2025 21:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Beetje dabben met die boontjes en die aardappelpuree
Oh ja die vrouw heel bezorgd "Is het nodig??" en hij gewoon vrolijk door malenquote:Op dinsdag 9 september 2025 21:02 schreef Szura het volgende:
[..]
Ja en een potje zout erop hè zoals de vorige keer
Die zou ik ook nog wel kopen denk ikquote:Op dinsdag 9 september 2025 21:14 schreef Szura het volgende:
Die kikker hebben we ook. Komt wel dichtbij zo.
Hangen alleen nog maar kopies.quote:Op dinsdag 9 september 2025 21:18 schreef golfer het volgende:
Hoop dat het café met al die schilderijen een goede bewaking en verzekering heeft.
Verraajerquote:Op dinsdag 9 september 2025 21:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, dat was hem dan weerVolgende week zonder mij.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |