Dat zijn oerdriften die je kunt uitschakelen maat.quote:
dat kan ik nog nietquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 11:45 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dat zijn oerdriften die je kunt uitschakelen maat.
Komt je ook niet aanwaaien. Moet je echt goed over nadenken en staan achter waar je voor kiest.quote:
jij bent ver in het levenquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 11:57 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Komt je ook niet aanwaaien. Moet je echt goed over nadenken en staan achter waar je voor kiest.
Een zuurpruim zijnquote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:03 schreef Cockwhale het volgende:
Even gekeken wat dat is.
Eens met de klacht.
Je hebt er echt serieus naar gekeken?quote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:03 schreef Cockwhale het volgende:
Even gekeken wat dat is.
Eens met de klacht.
Ik heb er naar gezocht op google en keek naar de foto en las het concept. Ik kijk vrijwel geen televisie.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:11 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Je hebt er echt serieus naar gekeken?alles aan die reclamespot zei al "tenenkrommende bagger"
Gewoon zwart-wit 20hz jeweettogggquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 00:29 schreef Vvdjemoeder het volgende:
Hebben fokkers ook nog een crt beeldbuis tv? Zo zie ik mensen op een jaren 2000 forum wel voor me
Nee.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 13:35 schreef Sapstengel het volgende:
Is dit net zoiets doms als dat programma met zo'n ballon en van die kansenjongeren?
De kans dat het onmogelijk is, is nagenoeg nihil.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 13:35 schreef Sapstengel het volgende:
Is dit net zoiets doms als dat programma met zo'n ballon en van die kansenjongeren?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |