SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door MooieTop6 op 12-08-2025 08:11:50 ]Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Ik mis @MonsterkoekieIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:voor Scherf
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Dag is vroeg begonnen zo
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
Haiquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:
Ziedend jaloersquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 07:28 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik ben gewoon om 14.00 uur klaar vandaag, heerlijk.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
En dan lekker genieten van het mooie weer.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 07:28 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik ben gewoon om 14.00 uur klaar vandaag, heerlijk.
How can I make this topic about me?![]()
Hey GGquote:
Lekker met dit warme weer op tijd vrijquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 07:28 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik ben gewoon om 14.00 uur klaar vandaag, heerlijk.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja het gaat warm wordenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die wekker is er meestal rond half 8. Mijn biologische klok gaat 5 uur af om de nabijquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 07:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jij hebt een wekker die het altijd doetTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
Ik werk vandaag lekker vanuit huis. Op kantoor is toch bijna niemand.quote:How can I make this topic about me?![]()
Heb je nog mooi 2 uur 'me-time'. In alle rust koffie drinken, het nieuws bijlezen....quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 07:50 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Die wekker is er meestal rond half 8. Mijn biologische klok gaat 5 uur af om de nabij
How can I make this topic about me?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: