SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 74% gewijzigd door Kissingbird op 11-08-2025 23:49:07 ]Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op maandag 11 augustus 2025 23:06 schreef Kissingbird het volgende: [..] thenkyouwel laathemjesmakenWaterfietsSteven!
Waterfiets echt veel zin in. In t hospice hadden ze wel een koekjestrommel met bastognekoeken. Kwam ik op de laatste dag daar pas achter
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
34k stappen lang?quote:Op maandag 11 augustus 2025 23:09 schreef hemarookworst het volgende:
Nog nooit zo lang in een tram gezetenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
omg
@Kissingbird heeft weer eens de boel geslooptThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
en die staat nu bij jou daarquote:Op maandag 11 augustus 2025 23:09 schreef StevenHyde het volgende:
[..]Waterfiets echt veel zin in. In t hospice hadden ze wel een koekjestrommel met bastognekoeken. Kwam ik op de laatste dag daar pas achter
![]()
dat je daar pas op de laatste dag achter kwam!
Smile, it's free therapy.![]()
Waar is de OP?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Haha ja was in de gezamenlijke ruimte waar ik wel altijd kwam maar puur voor de koffiequote:Op maandag 11 augustus 2025 23:10 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
en die staat nu bij jou daar![]()
dat je daar pas op de laatste dag achter kwam!
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Oh die tram is tof, reed paar maanden terug dat stuk dat je echt langs het strand rijdtquote:Same shit, different day
SC hopper present![]()
Lullig, er staan ook 2 in memoriam in.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Wat een drama.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Ah op die manier.quote:Op maandag 11 augustus 2025 22:46 schreef D. het volgende:
[..]
Alleen als ik net terugkom van de sauna, dan niet. Maar verder altijd. Vindt mijn rug prettig
Voor mij voelt de auto nu al als sauna, dus ik sla over.
Maar in de winter vind ik het wel fijn ja!
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Nou ja
alsof het de eerste keer is
dat er iets mis gaat
gebeurt normaal nooiiiiitThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nou geen puntentelling geen DTSquote:Op maandag 11 augustus 2025 23:16 schreef greysbones het volgende:
Nou ja
alsof het de eerste keer is
dat er iets mis gaat
gebeurt normaal nooiiiiitIedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: