Liever geen Zuckerberg troep, doe mij maar signal en telegram.quote:Op maandag 11 augustus 2025 21:44 schreef GGMM het volgende:
Ik gebruik zelf een app genaamd Whatsapp dat is om te chatten met vrienden en familie. Wat mij betreft echt een aanrader.
Troep voor drugscriminelen.quote:Op maandag 11 augustus 2025 21:48 schreef Nober het volgende:
[..]
Liever geen Zuckerberg troep, doe mij maar signal en telegram.
Welke windy app bedoel je precies? Er staan er meerdere in de storequote:Op maandag 11 augustus 2025 22:58 schreef Paddo het volgende:
Bijna iedereen heeft een buienradar app op de telefoon staan. #metoo. Maar sinds kort heb ik ze eraf geflikkerd, en gebruik ik Windy. Wat een verademing. Kaarten zoomen naar elk niveau, gaan door over landsgrenzen, en geen dubieus grafiekje dat matig werkt omdat hij een gemiddelde van het hele zoomgebied heeft. Wel moet je zelf de wolken een beetje interpreteren, en de play back/forward functie van satelietbeelden werkt geweldig.
De herQs App voor mijn barbecue!quote:Op maandag 11 augustus 2025 21:40 schreef Nober het volgende:
TT zegt 't al wat zijn goede, handige, bruikbare apps die je moet hebben op je smartphone.
Daarom is Buienalarm veel beter om simpelweg te kijken of er een buitje aan komt.quote:Op maandag 11 augustus 2025 22:58 schreef Paddo het volgende:
Bijna iedereen heeft een buienradar app op de telefoon staan. #metoo. Maar sinds kort heb ik ze eraf geflikkerd, en gebruik ik Windy. Wat een verademing. Kaarten zoomen naar elk niveau, gaan door over landsgrenzen, en geen dubieus grafiekje dat matig werkt omdat hij een gemiddelde van het hele zoomgebied heeft. Wel moet je zelf de wolken een beetje interpreteren, en de play back/forward functie van satelietbeelden werkt geweldig.
Ik geef je hiervoor een like, met alle risico's vandien!quote:
Deze inderdaad!quote:
Nostr zuigt, het idee is goed, maar het concept van websockets is enorm dom.quote:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 10:46 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nostr zuigt, het idee is goed, maar het concept van websockets is enorm dom.
SPOILER: offtopicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uitvinder van de biersmiley.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 11:56 schreef dimmak het volgende:
[..]Offtopic:SPOILER: offtopicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |