Ja. Voornamelijk omdat twee losse luidsprekers al snel beter klinken dan een soundbar.quote:2: Ik merk dat ik automatisch naar een soundbar ga zoeken, maar zou het (om een bepaalde reden?) ook een overweging zijn om voor gewone boxen te gaan?
Dat ligt aan of je surround geluid wil of niet. Indien wel wordt 1000 euro erg krap, indien niet, dan zou ik persoonlijk voor een setup gaan met een receiver en 2 (zuil)speakers, maar ook daar is 1000 echt krap.quote:Op maandag 11 augustus 2025 15:33 schreef Solispolar het volgende:
Thanks voor de snelle respons. Misschien moet ik mijn vraag gewoon wat vereenvoudigen: wat is voor +/- 1000 euro de beste setup waarbij ik zowel mijn TV als (bluetooth) platenspeler kan bedienen?
Marktplaats en een knap setje boekenplankers lukt makkelijk voor onder de 1000.quote:Op maandag 11 augustus 2025 15:40 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat ligt aan of je surround geluid wil of niet. Indien wel wordt 1000 euro erg krap, indien niet, dan zou ik persoonlijk voor een setup gaan met een receiver en 2 (zuil)speakers, maar ook daar is 1000 echt krap.
Ja tweedehands wel inderdaad. Maar dat zou ik persoonlijk niet doen (maar dat heeft niks te maken met audio + 2e hands maar gewoon tweedehandsquote:Op maandag 11 augustus 2025 15:42 schreef vosss het volgende:
[..]
Marktplaats en een knap setje boekenplankers lukt makkelijk voor onder de 1000.
Audio en tweedehands gaat vaak goed hoor.quote:Op maandag 11 augustus 2025 15:42 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja tweedehands wel inderdaad. Maar dat zou ik persoonlijk niet doen (maar dat heeft niks te maken met audio + 2e hands maar gewoon tweedehands)
Front Rear en Sub ga je niet redden met Bose.quote:Op maandag 11 augustus 2025 15:28 schreef Jahr00n het volgende:
Ik zou gewoon een mooi setje van Bose halen, daar zit je altijd goed mee.
En heb je enig idee waar je dan op moet letten? Ik ben een behoorlijke leek op dit gebied, dus ik weet niet zo heel goed hoe ik mijn zoekgebied kan afbakenen (behalve de prijs dan).quote:Op maandag 11 augustus 2025 15:45 schreef vosss het volgende:
[..]
Audio en tweedehands gaat vaak goed hoor.
Dat klopt ook.. alleen voor dit geld kan je niet te kieskeurig zijn natuurlijk. Als ik 'gewoon goed' geluid heb voor beide dan ben ik tevreden hoorquote:Op maandag 11 augustus 2025 15:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Front Rear en Sub ga je niet redden met Bose.
De Arc met sub en 2x ERA achter zit zo op ¤2500 maar presteert goed.
Voor 1000K heeft LG setjes met bar en rear en sub in de prijsklasse.
Alleen voor TV wil je heel ander geluid dan met je platenspeler.
Je kunt met een goede set ook nog kiezen welke speakers je laat spelen als stereo set.
Misschien kun je met zo’n setje wel weg?quote:Op maandag 11 augustus 2025 15:56 schreef Solispolar het volgende:
[..]
En heb je enig idee waar je dan op moet letten? Ik ben een behoorlijke leek op dit gebied, dus ik weet niet zo heel goed hoe ik mijn zoekgebied kan afbakenen (behalve de prijs dan).
[..]
Dat klopt ook.. alleen voor dit geld kan je niet te kieskeurig zijn natuurlijk. Als ik 'gewoon goed' geluid heb voor beide dan ben ik tevreden hoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |