Dit wist ik heul nietquote:Op maandag 11 augustus 2025 15:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Grootste deel vd tijd in Singapore.
zie dat ik zelfs naar de Malediven kan vliegen van samuiquote:
Ja hier is alles buiten maar sfeer verlichting doen ze nietquote:Op maandag 11 augustus 2025 15:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Van die kantines met van dat boterhammezakkiesplestik op tafel en TL-bakken voor de sfeerHad je in Beijing ook overal ja. Nou ja toen ik er was in 1864
Ja merk ik in de VS ook, daar sta je over het algemeen vaak ook weer binnen een half uurtje buitenquote:Op maandag 11 augustus 2025 15:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee doen ze nooit![]()
je blijft ook niet echt natafelen ofzo. En dan eet ik nog niet eens in de echt thaise zaakjes met noodles ofzo. Daar is het echt snel even eten en weer weg
Maar waarom zou je dat doen? Hebben ze daar geile gympies in de uitverkoop of zo?quote:Op maandag 11 augustus 2025 15:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zie dat ik zelfs naar de Malediven kan vliegen van samui![]()
Maar singapore kost een retour 188 euro
Totaal andere eetcultuur.quote:Op maandag 11 augustus 2025 15:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja merk ik in de VS ook, daar sta je over het algemeen vaak ook weer binnen een half uurtje buiten
te warm?quote:Op maandag 11 augustus 2025 15:57 schreef CherryLips het volgende:
Singapore was tof. Jammer van het weer alleen.
misschien, af en toe naar een stad is leuk als je altijd op een eiland zitquote:Op maandag 11 augustus 2025 15:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar waarom zou je dat doen? Hebben ze daar geile gympies in de uitverkoop of zo?
Dit is zo vet.quote:Op maandag 11 augustus 2025 15:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar waarom zou je dat doen? Hebben ze daar geile gympies in de uitverkoop of zo?
ja daar pers je in zo'n diner gewoon een threepounder met extra cheese en bacon in je nek en een kilo friet. Wegspoelen met 2 gallons coke, diet coke want moet om de lijn denken. En door!quote:Op maandag 11 augustus 2025 15:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja merk ik in de VS ook, daar sta je over het algemeen vaak ook weer binnen een half uurtje buiten
Voor vakantie op zich wel prettig, dat je niet elke avond 3 uur kwijt bent aan etenquote:
quote:Op maandag 11 augustus 2025 15:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit is zo vet.
https://wilkinsoneyre.com(...)s-gardens-by-the-bay
Ja, en ontzettend benauwd vaak. Wel elke dag onweer, dat was wel lekker. Die zon is ook genadeloos, maar ze hebben overal airco's gelukkig.quote:
Bangkok is niks?quote:Op maandag 11 augustus 2025 15:59 schreef bitterbal het volgende:
en kan naar hong kong vliegen vanaf samui. Wist ik niet
Nou ja free refills bij het drinken zijn daar wel de standaard in restaurants, al kom je daar vaak niet eens aan toequote:Op maandag 11 augustus 2025 15:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja daar pers je in zo'n diner gewoon een threepounder met extra cheese en bacon in je nek en een kilo friet. Wegspoelen met 2 gallons coke, diet coke want moet om de lijn denken. En door!
Misschien zelfde klimaat als hier?quote:Op maandag 11 augustus 2025 16:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, en ontzettend benauwd vaak. Wel elke dag onweer, dat was wel lekker. Die zon is ook genadeloos, maar ze hebben overal airco's gelukkig.
Maar wel een mooie groene stad met allemaal leuke wijken. Goed vreten ook.
Ik ga in Londen naar Wagamama of de Japanner, ben je ook vrij snel weer weg. In m'n eentje vind ik lang tafelen ook niet zo boeiend.quote:Op maandag 11 augustus 2025 15:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Voor vakantie op zich wel prettig, dat je niet elke avond 3 uur kwijt bent aan eten
Ja denk het, ik trek dat heel slecht. Was misschien ook geen goed plan om pittig Indiaas te gaan eten.quote:Op maandag 11 augustus 2025 16:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Misschien zelfde klimaat als hier?
quote:Op maandag 11 augustus 2025 15:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja daar pers je in zo'n diner gewoon een threepounder met extra cheese en bacon in je nek en een kilo friet. Wegspoelen met 2 gallons coke, diet coke want moet om de lijn denken. En door!
Zoveel van mij waar jij geen weet van hebt.quote:
In de VS ga ik ook vaak naar Aziaten of Mexicanen om nog een beetje groentes binnen te krijgenquote:Op maandag 11 augustus 2025 16:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga in Londen naar Wagamama of de Japanner, ben je ook vrij snel weer weg. In m'n eentje vind ik lang tafelen ook niet zo boeiend.
Ook ff gewoond en rondgereisd. Mooi land.quote:Op maandag 11 augustus 2025 16:01 schreef CherryLips het volgende:
Maleisië lijkt me ook heel mooi maar ja, teringwarm.
Ik ben blond en heb geld, ik maak me niet zo'n zorgen.quote:Op maandag 11 augustus 2025 16:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou heeft de VS me eigenlijk nooit zo getrokken maar zeker nu lijkt het me gewoon geen lekkere plek om heen te gaan. Jullie wel? Er is nota bene een negatief reisadvies
Nog 4,5e weekquote:Op maandag 11 augustus 2025 16:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou heeft de VS me eigenlijk nooit zo getrokken maar zeker nu lijkt het me gewoon geen lekkere plek om heen te gaan. Jullie wel? Er is nota bene een negatief reisadvies
Zat mooie plekken daar. Dus zeker de moeite waard om te bezoeken.quote:Op maandag 11 augustus 2025 16:03 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:De kleurcode van het reisadvies voor de VS is groen. U kunt erheen reizen. Lees welke veiligheidsrisico’s er zijn.
https://www.nederlandwere(...)e-staten-van-amerika
Trump vindt jou om twee redenen top. Je bent een ondernemer en met zijn"grab 'em by the pussy" lifestyle kan hij vast de humor inzien dat jouw bedrijf Cherry Lips International Translations heet.quote:Op maandag 11 augustus 2025 16:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben blond en heb geld, ik maak me niet zo'n zorgen.
Misschien wel als ze dit bericht lezen.
Stond op Feesboek?quote:
Dat advies neemt grmbl helemaal niet serieusquote:Op maandag 11 augustus 2025 16:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, maar als je op het berenadvies kijkt, is het code rood.
Hoe dat? Denk dat je sowieso overal wel een auto nodig hebt. Zelfs daar waar het OV relatief geweldig is voor daar, is het nog steeds kut naar Europese maatstaven.quote:Op maandag 11 augustus 2025 16:06 schreef LTVDK het volgende:
Denk dat jij het noordoosten daar wel kunt waarderen hoor FlesDe Rockies en het westen vind ik persoonlijk geweldig mooi, maar daar heb je wel echt een auto nodig
Sommige landen hebben code oranje dacht ik afgegeven vanwege rechten van trans personen, Trump erkent alleen m/v op je paspoort dacht ik.quote:
Ik zat laatst wel te kijken om met de trein een stukje oostkust te doen.quote:Op maandag 11 augustus 2025 16:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe dat? Denk dat je sowieso overal wel een auto nodig hebt. Zelfs daar waar het OV relatief geweldig is voor daar, is het nog steeds kut naar Europese maatstaven.
Dat zijn gewoon plaatjes die ballie verzintquote:Op maandag 11 augustus 2025 16:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, maar als je op het berenadvies kijkt, is het code rood.
Trump is wel echt vreselijk druk met allerlei zaken waar je geen enkele andere president zich mee zag bemoeien he.quote:Op maandag 11 augustus 2025 16:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Sommige landen hebben code oranje dacht ik afgegeven vanwege rechten van trans personen, Trump erkent alleen m/v op je paspoort dacht ik.
Rood van het bloed van opgepeuzelde en verminkte mensen.quote:Op maandag 11 augustus 2025 16:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon plaatjes die ballie verzint
Ja met die Acela zeker. Doe je een hele dag over een stukje van 300 km of zo.quote:Op maandag 11 augustus 2025 16:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zat laatst wel te kijken om met de trein een stukje oostkust te doen.
En aangevreten onderdelen van mensen. Niet bruikbaar voor Ballie's Part Shop.quote:Op maandag 11 augustus 2025 16:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Rood van het bloed van opgepeuzelde en verminkte mensen.
quote:Op maandag 11 augustus 2025 16:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon plaatjes die ballie verzint
Noordoosten is een stuk 'Europeser', Boston vond ik echt een mooie stad waar je heel de dag kunt rondlopen, Freedom Trailquote:Op maandag 11 augustus 2025 16:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe dat? Denk dat je sowieso overal wel een auto nodig hebt. Zelfs daar waar het OV relatief geweldig is voor daar, is het nog steeds kut naar Europese maatstaven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |