O nee, van NY richting Philadelphia ofzo.quote:Op maandag 11 augustus 2025 16:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja met die Acela zeker. Doe je een hele dag over een stukje van 300 km of zo.
Ik zou weleens in die Millennium Arch in St Louis willen eigenlijk.quote:Op maandag 11 augustus 2025 16:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Noordoosten is een stuk 'Europeser', Boston vond ik echt een mooie stad waar je heel de dag kunt rondlopen, Freedom Trail
Ik durf alleen niet zo goed 's avonds rond te lopen in de VS want ben bang aan alle kanten verkracht en beroofd te worden.quote:Op maandag 11 augustus 2025 16:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Noordoosten is een stuk 'Europeser', Boston vond ik echt een mooie stad waar je heel de dag kunt rondlopen, Freedom Trail
Het gaat ook een beetje om de reis zelf het Flesquote:Op maandag 11 augustus 2025 16:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja met die Acela zeker. Doe je een hele dag over een stukje van 300 km of zo.
Gelukkig zit ik straks bijna niet in beertjes gebiedquote:
Moet Flesj wel oppassen met zijn interesse in transportmiddelen. "Yes, I am a trans person. I like trains very much". Nu al benieuwd naar de Travelsnack met de kleurrijke omschrijving van de visitatie.quote:Op maandag 11 augustus 2025 16:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Sommige landen hebben code oranje dacht ik afgegeven vanwege rechten van trans personen, Trump erkent alleen m/v op je paspoort dacht ik.
Dat is wel echt in het midden tussen niets en nergensquote:Op maandag 11 augustus 2025 16:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zou weleens in die Millennium Arch in St Louis willen eigenlijk.
Ja heb ik in de gebieden waar ik heen ga meestal dan weer niet zo'n last van, en probeer vaak ook wel voor het donker bij het hotel te zijnquote:Op maandag 11 augustus 2025 16:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik durf alleen niet zo goed 's avonds rond te lopen in de VS want ben bang aan alle kanten verkracht en beroofd te worden.
nou is ook voor het eerstquote:Op maandag 11 augustus 2025 16:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelukkig zit ik straks bijna niet in beertjes gebied
Ja ik zie het ook niet echt gebeuren hoorquote:Op maandag 11 augustus 2025 16:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is wel echt in het midden tussen niets en nergens
Bal is gewoon bezorgd.quote:Op maandag 11 augustus 2025 16:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon plaatjes die ballie verzint
Volgens mij woont een neef van me daar.quote:Op maandag 11 augustus 2025 16:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zou weleens in die Millennium Arch in St Louis willen eigenlijk.
Gratis logeerplek ftwquote:Op maandag 11 augustus 2025 16:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mij woont een neef van me daar.
Ja ok ik ben nog wel even in de Rocky Mountains in Colorado, maar dat is voor de hoge duinen, daar zitten niet zoveel beertjes geloof ik https://www.nps.gov/grsa/index.htmquote:
Blijkt het een verkrachter en een dief te zijn.quote:
Like voor je neefquote:Op maandag 11 augustus 2025 16:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mij woont een neef van me daar.
eerst eens zien of ze daar leuke biljetjes hebben.quote:Op maandag 11 augustus 2025 16:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik zal 'm even bellen dat Fles eraan komt.
The greatest Cherry Lips in the world. Absolutely huge. They could never do that in Chinaquote:Op maandag 11 augustus 2025 16:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Trump vindt jou om twee redenen top. Je bent een ondernemer en met zijn"grab 'em by the pussy" lifestyle kan hij vast de humor inzien dat jouw bedrijf Cherry Lips International Translations heet.
I have never seen a CLIT as big as hersquote:Op maandag 11 augustus 2025 16:21 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
The greatest Cherry Lips in the world. Absolutely huge. They could never do that in China
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |