quote:
quote:Hamid Karzai (Pasjtoe: حامد کرزی, Perzisch: حامد کرزی) (Kandahar, 24 december 1957) was van 2002 tot 2014 president van Afghanistan.
Vast ooit wel weer. Maar voorlopig niet.quote:
Ik ben Stiggig.quote:Op maandag 11 augustus 2025 12:10 schreef essnhills het volgende:
En @:kwiwi is fruitig
En @:ltvdk is Grmblig
Ik hou de KNMI app met spanning in de gatenquote:Op maandag 11 augustus 2025 12:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik kondig een weeralarmalarm af. Verwacht code geel met een kleine kans op code oranje.
Helemaal nooit meerquote:
Zonquote:Op maandag 11 augustus 2025 12:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik kondig een weeralarmalarm af. Verwacht code geel met een kleine kans op code oranje.
ligt eraan welke groente je in gedachte hadquote:
het komt met doperwtjesquote:Op maandag 11 augustus 2025 12:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ligt eraan welke groente je in gedachte had
Wel een beetje onzinnig dat je niet meer mag liken. Je mag dingen alleen nog maar kut vinden. Nou wees geust: DAT DOEN WEquote:Op maandag 11 augustus 2025 11:41 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
er bestaat tegenwoordig een Like-vakantie
Je mag ook al geen onzin meer posten in onzinquote:Op maandag 11 augustus 2025 12:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel een beetje onzinnig dat je niet meer mag liken. Je mag dingen alleen nog maar kut vinden. Nou wees geust: DAT DOEN WE
ONZ moet sowieso opgeheven worden. Had 20 jaar geleden al gekund.quote:Op maandag 11 augustus 2025 12:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je mag ook al geen onzin meer posten in onzin
Ik heb nog geen discord. Fok is mijn leven. Zonder fok gaat het echt verkeerd aflopen met mij.quote:Op maandag 11 augustus 2025 12:31 schreef Ama het volgende:
Beter heeft iedereen hier wel Discord tegen de tijd dat de stekker eruit gaat.
My hopes, my dreams...quote:
Oh ja, dat heb ik ook nog ergens.quote:Op maandag 11 augustus 2025 12:31 schreef Ama het volgende:
Beter heeft iedereen hier wel Discord tegen de tijd dat de stekker eruit gaat.
Ik snap echt totaal niet waar dit over gaatquote:Op maandag 11 augustus 2025 11:28 schreef Ama het volgende:
Even een bericht uit DTS gequote want Bondage hoort ook bij ons.
[..]
Dan word ik wel een tikje eenzaam ja. Maar ik heb wel Discord. Moet alleen even zien hoe ik verschillende kanalen open kan hebben onder verschillende accountsquote:Op maandag 11 augustus 2025 12:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb nog geen discord. Fok is mijn leven. Zonder fok gaat het echt verkeerd aflopen met mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |