jupquote:Op maandag 11 augustus 2025 11:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Wacht dit gaat niet meer over dat topic toen lijkt me?
Hier moet je echt meer over vertellen. Wat.quote:Op maandag 11 augustus 2025 11:41 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
er bestaat tegenwoordig een Like-vakantie
Ik ook denk ikquote:Op maandag 11 augustus 2025 11:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ook. Ik kom te weinig buiten de SC.
ik postte laatst in een fb topic. daarna had ik ook een week fok vakantiequote:
Wow jij een ban?quote:Op maandag 11 augustus 2025 11:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik postte laatst in een fb topic. daarna had ik ook een week fok vakantie
Sometimes, I feel like everybody is a sexy babyquote:Op maandag 11 augustus 2025 11:43 schreef gianni61 het volgende:
It's me. Hi!
I'm the problem, it's me..
In het voortdurend streven naar extra functionaliteit en progressie heeft Fok nu een innovatieve feature waarbij je een ban kan krijgen van het liken van posts.quote:Op maandag 11 augustus 2025 11:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Hier moet je echt meer over vertellen. Wat.
ik kan geen likes gevenquote:Op maandag 11 augustus 2025 11:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Hier moet je echt meer over vertellen. Wat.
quote:Op maandag 11 augustus 2025 11:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
In het voortdurend streven naar extra functionaliteit en progressie heeft Fok nu een innovatieve feature waarbij je een ban kan krijgen van het liken van posts.
Vakantiequote:Op maandag 11 augustus 2025 11:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
In het voortdurend streven naar extra functionaliteit en progressie heeft Fok nu een innovatieve feature waarbij je een ban kan krijgen van het liken van posts.
ja, jullie hebben me nog niet eens gemistquote:
Hou op hoor....quote:Op maandag 11 augustus 2025 11:47 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik kan geen likes geven
bondage ook niet
sinds gisteren opeens
Lilak zou deze post willen liken maar helaas.quote:Op maandag 11 augustus 2025 11:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Hou op hoor....
Zeg alsjeblieft dat je dit hier te plekke verzint. Anders moet ik echt even heel hard lachen maar niet om de goede reden.
quote:Op maandag 11 augustus 2025 11:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik postte laatst in een fb topic. daarna had ik ook een week fok vakantie
Nee eerlijk gezegd niet maar mensen zijn wel eens dagen vaker wat meer afwezig.quote:Op maandag 11 augustus 2025 11:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, jullie hebben me nog niet eens gemist
quote:Op maandag 11 augustus 2025 11:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Likequote:Op maandag 11 augustus 2025 11:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Lilak zou deze post willen liken maar helaas.
maar mag dit wel gewoon besproken worden?quote:Op maandag 11 augustus 2025 11:47 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik kan geen likes geven
bondage ook niet
sinds gisteren opeens
ik heb rare dromen maar niet zo raar als ditquote:Op maandag 11 augustus 2025 11:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Hou op hoor....
Zeg alsjeblieft dat je dit hier te plekke verzint. Anders moet ik echt even heel hard lachen maar niet om de goede reden.
goede vraagquote:Op maandag 11 augustus 2025 11:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar mag dit wel gewoon besproken worden?
Als het niet mag is het nu te laat.quote:Op maandag 11 augustus 2025 11:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja sorry het klonk gewoon zo bizar dat ik eigenlijk hoopte dat het verzonnen was.quote:Op maandag 11 augustus 2025 11:52 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik heb rare dromen maar niet zo raar als dit
Moeten we er iemand bijroepen om dat te vragen?quote:Op maandag 11 augustus 2025 11:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |