ik weet niet waar het over gaat, maar:quote:Op maandag 11 augustus 2025 11:28 schreef Ama het volgende:
Even een bericht uit DTS gequote want Bondage hoort ook bij ons.
[..]
hier is het fris buitenquote:Op maandag 11 augustus 2025 11:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Prima. Maar dan niet bij mij komen klagen als het tegen valt.
Volgens Vino is het blijkbaar wel lekker buiten. ¯\_(ツ)_/¯
quote:Op maandag 11 augustus 2025 11:28 schreef Ama het volgende:
Even een bericht uit DTS gequote want Bondage hoort ook bij ons.
[..]
Hij geeft het best goed aan in het bericht toch.quote:Op maandag 11 augustus 2025 11:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik weet niet waar het over gaat, maar:
nee, want ik heb geen idee wat "het hele gedoe rondom likes" zou moeten zijn.quote:Op maandag 11 augustus 2025 11:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Hij geeft het best goed aan in het bericht toch.
Er was laatst een heel gedoe omdat @loveislikeakiss teveel likes binnen kreeg waardoor het allemaal niet meer lekker liep en ik gok dat daar gedoe over is gekomen.quote:Op maandag 11 augustus 2025 11:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, want ik heb geen idee wat "het hele gedoe rondom likes" zou moeten zijn.
ja hoiquote:Op maandag 11 augustus 2025 11:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, want ik heb geen idee wat "het hele gedoe rondom likes" zou moeten zijn.
Bepaalde personen mogen niet meer liken, zonder enige waarschuwing blijkbaarquote:Op maandag 11 augustus 2025 11:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Er was laatst een heel gedoe omdat @:loveislikeakiss teveel likes binnen kreeg waardoor het allemaal niet meer lekker liep en ik gok dat daar gedoe over is gekomen.
Absoluut niet haar schuld verder, zo bedoel ik het niet.
i know, no worriesquote:Op maandag 11 augustus 2025 11:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Er was laatst een heel gedoe omdat @:loveislikeakiss teveel likes binnen kreeg waardoor het allemaal niet meer lekker liep en ik gok dat daar gedoe over is gekomen.
Absoluut niet haar schuld verder, zo bedoel ik het niet.
Uiteindelijk ben jij niet het probleem hoe ze met hem (niet) communiceren enz.quote:
Wacht dit gaat niet meer over dat topic toen lijkt me?quote:Op maandag 11 augustus 2025 11:40 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Bepaalde personen mogen niet meer liken, zonder enige waarschuwing blijkbaar
Dus dat is vast ook een reden.
quote:
er bestaat tegenwoordig een Like-vakantiequote:Op maandag 11 augustus 2025 11:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Wacht dit gaat niet meer over dat topic toen lijkt me?
quote:Op maandag 11 augustus 2025 11:41 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
er bestaat tegenwoordig een Like-vakantie
dat lijkt me sterkquote:Op maandag 11 augustus 2025 11:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Was jij het die ik net tegenkwam in lange broek en jasje aan?
Ik ook. Ik kom te weinig buiten de SC.quote:Op maandag 11 augustus 2025 11:41 schreef essnhills het volgende:
Ik heb weer vanalles gemist blijkbaar
dat denk ik jaquote:Op maandag 11 augustus 2025 11:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Was jij het die ik net tegenkwam in lange broek en jasje aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |