Dat is inderdaad wel waar ja, maar het kost ook tijd en moeite. Ik haat dingen die tijd en moeite kosten.quote:Op maandag 11 augustus 2025 05:49 schreef Hyaenidae het volgende:
Lekker belangrijk, je hebt toch een oneindige sloot geld.
Jij begrijpt mij tenminste, bedankt maatje.quote:
Zal ik dan trikkie sturen?quote:Op maandag 11 augustus 2025 07:22 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik zal jou 'ns een prikkie geven.
Gaan we toch niks mee doen,quote:
Doe je er dan ook een strikkie om?quote:
Zou? Je mag het gerust daadwerkelijk erg vinden hoor.quote:Op maandag 11 augustus 2025 07:37 schreef tesssssssss het volgende:
Ik zou dat echt heel erg vinden, vooral met dit weer
Ik vind dat erg. Mijn wasmachine was en keer na een half jaar doorgebrand en dat vond ik ook erg. Ik weet ook nog steeds dat mijn kat gewoon op bed bleef liggen in al die rook. Zo van "is er een probleem?" Die heb ik meegenomen ja.quote:Op maandag 11 augustus 2025 07:38 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Zou? Je mag het gerust daadwerkelijk erg vinden hoor.
Altijd zorgen dat de kitsy in veiligheid is gebracht, goed gedaan! Dat eten boeit me niet zo, heb meer in de vriezer en die is gelukkig (nog) niet kapot. Geld terug zal ook niet gaan gebeuren, dat ding is inmiddels al weer wat jaartjes jong. Ik weet wel dat er een no frost voor in de plaats gaat komen. Misschien wel eentje die ook ijsblokjes kan maken.quote:Op maandag 11 augustus 2025 07:41 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik vind dat erg. Mijn wasmachine was en keer na een half jaar doorgebrand en dat vond ik ook erg. Ik weet ook nog steeds dat mijn kat gewoon op bed bleef liggen in al die rook. Zo van "is er een probleem?" Die heb ik meegenomen ja.
...en ik kreeg ook mijn geld terug.
Je kan niet zo snel een nieuwe koelkast kopen dat je eten niet bederft. Ook zonde.
Op dit niveau zit ik helaas nog niet, maar ik hoop er ooit wel te geraken.quote:Op maandag 11 augustus 2025 07:47 schreef Plompzakker het volgende:
Niet gewoon de airco op 4 graden zetten en van de huiskamer een koelkast maken
Ik kan toch op mijn werk niet een beetje gaan shoppen naar koelkasten, doe 'ns normaal zeg.quote:Op maandag 11 augustus 2025 07:49 schreef Managarm het volgende:
In de tijd dat het je kostte om deze post te maken had je een nieuwe koelkast besteld.
Natuurlijk wel, ik had een collega die een week bezig was met een kinderfeestje organiseren.quote:Op maandag 11 augustus 2025 08:11 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik kan toch op mijn werk niet een beetje gaan shoppen naar koelkasten, doe 'ns normaal zeg.
quote:Op maandag 11 augustus 2025 08:13 schreef Managarm het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, ik had een collega die een week bezig was met een kinderfeestje organiseren.
Dat is nog niets, andere collega is een jaar bezig geweest met het opzetten van zijn eigen bedrijf, deed echt bijna niets meer en de directeur vond het nog goed ook, hij was zo ondernemend.quote:
Jouw kat kent zijn memesquote:Op maandag 11 augustus 2025 07:41 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik weet ook nog steeds dat mijn kat gewoon op bed bleef liggen in al die rook. Zo van "is er een probleem?" Die heb ik meegenomen ja.
Ik sla sowieso even over, heb het er gisteren behoorlijk van genomen.quote:Op maandag 11 augustus 2025 10:01 schreef Optimizer het volgende:
[..]
Geen koud bier vanavond, verschrikkelijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |