Existentiële crisis.quote:Op maandag 11 augustus 2025 09:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die kijkt eerder heel verbaasd
'dat mensgeval eet mijn komkommer op'quote:Op maandag 11 augustus 2025 09:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die kijkt eerder heel verbaasd
Gister pakte ik een zakje nootjes, dat kraakt, dus er hing er meteen eentje helemaal schor in de gordijnen. En dan beteuterd he.quote:Op maandag 11 augustus 2025 09:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'dat mensgeval eet mijn komkommer op'
quote:Op maandag 11 augustus 2025 09:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gister pakte ik een zakje nootjes, dat kraakt, dus er hing er meteen eentje helemaal schor in de gordijnen. En dan beteuterd he.
Ja je gunt die beestjes niks en laat ze helemaal verhongerenquote:Op maandag 11 augustus 2025 09:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gister pakte ik een zakje nootjes, dat kraakt, dus er hing er meteen eentje helemaal schor in de gordijnen. En dan beteuterd he.
Dat is precies de gedachtengang die caafjes ook hebbenquote:Op maandag 11 augustus 2025 09:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja je gunt die beestjes niks en laat ze helemaal verhongeren
Dat ene exemplaar is zo erg dat het dan gewoon zit te eten en dan alles uit d'r bek laat vallen om moord en brand te schreeuwen als er iets knispert en doet alsof ze niks krijgt, terwijl ze gewoon nog zit te kauwen.quote:Op maandag 11 augustus 2025 09:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja je gunt die beestjes niks en laat ze helemaal verhongeren
Extreme vorm van FOMOquote:Op maandag 11 augustus 2025 09:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat ene exemplaar is zo erg dat het dan gewoon zit te eten en dan alles uit d'r bek laat vallen om moord en brand te schreeuwen als er iets knispert en doet alsof ze niks krijgt, terwijl ze gewoon nog zit te kauwen.
Wauw.quote:Op maandag 11 augustus 2025 09:41 schreef bitterbal het volgende:
@:recce
krijg net deze video van de kiteclub
[ afbeelding ]
Lekker waterhoosjequote:Op maandag 11 augustus 2025 09:41 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Wow, dat is cool!quote:Op maandag 11 augustus 2025 09:41 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
jaquote:Op maandag 11 augustus 2025 09:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Wow, dat is cool!Is dat bij jouw kitestrand?
Kun je in ieder geval niet zeggen dat er te weinig wind staatquote:
Geloof dat ze niet aan het kiten zijn nuquote:Op maandag 11 augustus 2025 09:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je in ieder geval niet zeggen dat er te weinig wind staat
Watjes.quote:Op maandag 11 augustus 2025 09:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Geloof dat ze niet aan het kiten zijn nu
quote:Op maandag 11 augustus 2025 09:53 schreef essnhills het volgende:
Als het even kon dan
Bleef ik nog een nacht bij jou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |