Nee, vind kwark met banaan niet zo lekker.quote:Op maandag 11 augustus 2025 09:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had je er ook nog een bak kwark bij?
Ik ben gewoon 2x jouw gewicht geweest...quote:Op maandag 11 augustus 2025 09:26 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
58
Ik ben zelfs veel lichter geweest.
O ja, rond m'n zeventiendequote:Op maandag 11 augustus 2025 09:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
In mijn puberteit was ik 48 kg ofzoDat sloeg helemaal nergens op.
Ik ben ooit als volwassene onder de 40 kilo geweest, maar toen hield ik niks qua voedsel binnen door ziekte.quote:Op maandag 11 augustus 2025 09:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
In mijn puberteit was ik 48 kg ofzoDat sloeg helemaal nergens op.
Moest lachenquote:Op maandag 11 augustus 2025 09:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had je er ook nog een bak kwark bij?
Ik eet nog liever mayonaise, en dat zegt watquote:
Zoiets ja, ik kreeg ook bijna geen eten. Dat is een trauma voor later.quote:Op maandag 11 augustus 2025 09:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ja, rond m'n zeventiendeMaar ik at ook niks.
Ik eet het altijd los, eerst de kwark dan de banaanquote:Op maandag 11 augustus 2025 09:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, vind kwark met banaan niet zo lekker.
ja dat denk ik ookquote:Op maandag 11 augustus 2025 09:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, ja, kilo of vijf. Dan moet je er twee nemen?
Dit was gewoon een serieuze vraag hoorquote:
Ik kreeg het wel maar at het nietquote:Op maandag 11 augustus 2025 09:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zoiets ja, ik kreeg ook bijna geen eten. Dat is een trauma voor later.
Een miljoen fruitvliegjes. Ik had een paar dagen geleden ook een flinke zwerm. Gelukkig werkt mijn azijnval.quote:Op maandag 11 augustus 2025 09:27 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit te kijken of ik m'n bananenschil buiten kan neerleggen voor de vlinders of dat ik dan een invasie aan vliegen krijg.
Weet ik, ligt ook meer aan mij ditquote:Op maandag 11 augustus 2025 09:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit was gewoon een serieuze vraag hoor
quote:Op maandag 11 augustus 2025 09:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja want dat is eigenlijk voor de caafs. Die kijken dan heel sip.
quote:Op maandag 11 augustus 2025 09:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja want dat is eigenlijk voor de caafs. Die kijken dan heel sip.
Die kijkt eerder heel verbaasdquote:
Volgens mij zijn caafs chronisch verbaasd.quote:Op maandag 11 augustus 2025 09:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die kijkt eerder heel verbaasd
Gewoon verstand op nul en doorscheppenquote:
En chronisch cutequote:Op maandag 11 augustus 2025 09:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mij zijn caafs chronisch verbaasd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |