Dat beest zal wel ergens gaan logeren of zo.quote:Op maandag 11 augustus 2025 11:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Nu moeten wij raden waar dit over gaat?
Ik had dat op den duur ook steeds toen ik de microgynon 30 had, toen overgestapt op de 50 maar die is nu uit de handel. En nu de mini pil.quote:
wat is een mini pil?quote:Op maandag 11 augustus 2025 11:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik had dat op den duur ook steeds toen ik de microgynon 30 had, toen overgestapt op de 50 maar die is nu uit de handel. En nu de mini pil.
de " ik wil hormonen om de boel te reguleren maar niet dat ik er te veel van merk en er is nog een kans om zwanger te worden " optiequote:
https://www.anticonceptie(...)onceptiepil/minipil/ ook veel minder risico op trombose want daar zit het stofje niet in waardoor je eventueel trombose kan krijgen als je te lang de pil slikt.quote:
Ik ging elke maand een beetje dood.quote:Op maandag 11 augustus 2025 11:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik weet niet of iemand dit wil lezen, maar ik heb nooit anti conceptie gehad en een regelmatige menstruatie
ohhh wist niet dat dat bestondquote:Op maandag 11 augustus 2025 11:14 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
de " ik wil hormonen om de boel te reguleren maar niet dat ik er te veel van merk en er is nog een kans om zwanger te worden " optie
Voor als je van een beetje spanning in je leven houdt?quote:Op maandag 11 augustus 2025 11:14 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
de " ik wil hormonen om de boel te reguleren maar niet dat ik er te veel van merk en er is nog een kans om zwanger te worden " optie
oh die ken ikquote:Op maandag 11 augustus 2025 11:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ging elke maand een beetje dood.
Dat was al lang bekend.quote:
Nou als je hem elke dag netjes slikt word je heus niet zomaar zwanger.quote:Op maandag 11 augustus 2025 11:14 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
quote:
Kotsen enzo, telkens doorlekken. Genieten.quote:Op maandag 11 augustus 2025 11:16 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
oh die ken ik
met al de pijnstillers en dubbele kruiken en dan is het dragelijk om te ademen
er zijn best wat mensen die hormonen nemen voor andere zaken dan niet zwanger willen wordenquote:Op maandag 11 augustus 2025 11:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Voor als je van een beetje spanning in je leven houdt?
Mijn vader wilde wel dat ik in de puberteit al aan de pil ging, want ik was volgens hem niet te genieten. Ik heb/had PMS klachten op mentaal vlak dat ik gewoon het liefst mensen vermoord. Ook wel depressieve klachten gehad juist in de PMS week.quote:Op maandag 11 augustus 2025 11:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ging elke maand een beetje dood.
het is net pas definitief besloten omdat er gisteren wat live is gegaanquote:Op maandag 11 augustus 2025 11:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat was al lang bekend.
Vandaag officieel.quote:Op maandag 11 augustus 2025 11:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat was al lang bekend.
quote:Yesilgöz tegen Douwe Bob: ‘Uit de grond van mijn zetels: sorry’
11 augustus 2025 door Tom Baalbergen
VVD-leider Dilan Yesilgöz heeft excuses aangeboden aan Douwe Bob. Dit deed ze voor haar bericht op X waarin ze de zanger van jodenhaat beschuldigde. In een nieuwe verklaring laat ze weten: “Uit de grond van mijn zetels: sorry.”
“Soms moet je jezelf in de spiegel aankijken en constateren dat je tien zetels dreigt kwijt te raken. Dan moet je mans genoeg zijn om hand in eigen boezem te steken en te zeggen: het was niet handig van me”, zegt Yesilgöz in de verklaring. “En dat zeg ik niet alleen tegen Douwe Bob, maar ook tegen alle weggelopen kiezers.”
Het verschilde bij mij per maand, soms viel het mee en soms hing ik boven de pot. Op de middelbare was het niet zo erg om soms een dag school te missen. En dan had je niet genoeg maandverband mee en vriendinnen ook niet en dan ging je met het schaamrood op de kaken naar de conciërge en die gaf je dan zo'n dun dingetje met twee druppeltjes eropquote:Op maandag 11 augustus 2025 11:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
er zijn best wat mensen die hormonen nemen voor andere zaken dan niet zwanger willen worden
ik heb de snip gehad
dud0r heeft de snip gehad
ik moet nog steeds aan de pil anders sterf ik
maar kan niet zwanger worden![]()
want de pil is bij mij niet genoeg om niet zwanger te worden ook
Maar dan gingen anderen elke maand dood. Dat is minder erg.quote:Op maandag 11 augustus 2025 11:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijn vader wilde wel dat ik in de puberteit al aan de pil ging, want ik was volgens hem niet te genieten. Ik heb/had PMS klachten op mentaal vlak dat ik gewoon het liefst mensen vermoord. Ook wel depressieve klachten gehad juist in de PMS week.
Later begrepen dat het niet weg zou gaan door de pil, maar dat je dat gevoel altijd zou hebben. Jeuh.
Daarom blij dat ik er nooit aan begonnen ben eerlijk gezegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |