abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218469905
https://www.gelderlander.(...)er-de-foto~aede2fc8/

Team Jacques of Team Lisa? Onverlet dat de klacht is, dat deze verhalen in de krant vrijwel oncontroleerbaar zijn. En dat de schrijfstijl trekjes heeft van AI.

Een paar weken geleden ging het mis. Jacques’ collega Lisa (23) plaatste – net zoals een aantal andere collega’s – een vakantiefoto in de groepsapp. Op de foto was Lisa te zien in een felgele bikini met een cocktail in haar hand en de Middellandse zee op de achtergrond. ‘Even bijtanken!’, had er bij de foto gestaan. De foto kon al snel op heel wat duimpjes omhoog rekenen van de collega’s in de groepsapp. Jacques besloot om voor het eerst ook te reageren en plaatste in zijn onhandigheid een hartje onder de foto. ‘Mooie foto, je staat er prachtig op’, schreef hij onder de foto.

Het bleef verder stil in de groepsapp.

Toen Lisa terug was van vakantie werd Jacques bij HR geroepen. Lisa had zich ongemakkelijk gevoeld bij zijn reactie in de groepsapp en het als grensoverschrijdend gedrag gemeld. In een stevig gesprek werd Jacques op het hart gedrukt dat hij vanaf nu extra in de gaten gehouden zou worden op verdenking van grensoverschrijdend gedrag richting jonge vrouwelijke collega’s. Hij kreeg een voorwaardelijk ontslag. Wanneer een volgende melding van vergelijkbare aard bij HR terecht zou komen, zou Jacques zijn biezen kunnen pakken.

„Ze hadden me beter meteen kunnen ontslaan’’, vertelde Jacques later over het incident. „De waarschuwing heeft mij vleugellam gemaakt. Ik durf niks meer. Wanneer tijdens een vergadering een vrouwelijke collega aan het woord is, durf ik haar niet eens aan te kijken. Ik heb geen idee wanneer iets tegenwoordig normaal collegiaal gedrag is en wanneer het als grensoverschrijdend wordt gezien.’’
pi_218469906
rommen :') rommel @capuchon_jongen
  zondag 10 augustus 2025 @ 16:50:36 #3
420862 uitkeringsgenieter
Dat moet in je aard liggen
pi_218470018
Team Jacques want Lisa is een vuile snitch
Je bent een waardeloze agent.
pi_218470023
Stuur dan niet meteen een dickpic naar Lisa!
pi_218470112
De vrouw in questie.

🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_218470160
"Jacques zat niet zo te wachten op de groepapp, maar liet zich overhalen."

Altijd naar je eerste gevoel/ingeving luisteren, Jacques. Met je hartje.

"Waar komen ingevingen vandaan?
Uit de diverse observaties en onderzoeken blijkt dat intuïtie is gebaseerd op aangeboren gedrag (evolutie) én onbewuste waarnemingen. Kennis, werk- plus levenservaringen en overige indrukken die je in je leven opdoet en vervolgens in je onderbewustzijn opslaat."
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_218470296
Daarom reageer ik nooit in die stomme groepsapps van het werk. Ik ben alleen lid om op de hoogte te blijven van afspraken en veranderingen die ter zake doen maar voor de rest staat ie op mute en post ik zelf geen woord, duimpje of wat voor shit dan ook. En die bedrijfsuitjes en borrels kunnen me helemaal gestolen worden.
pi_218470420
quote:
1s.gif Op zondag 10 augustus 2025 17:35 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Daarom reageer ik nooit in die stomme groepsapps van het werk. Ik ben alleen lid om op de hoogte te blijven van afspraken en veranderingen die ter zake doen maar voor de rest staat ie op mute en post ik zelf geen woord, duimpje of wat voor shit dan ook. En die bedrijfsuitjes en borrels kunnen me helemaal gestolen worden.
Jij bent ook zo'n chagy persoon zeker op het werk. Mijn collega's zijn mijn beste vrienden :)
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_218470455
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2025 17:54 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Jij bent ook zo'n chagy persoon zeker op het werk. Mijn collega's zijn mijn beste vrienden :)
Ja maar Capu, wij zijn Belgen. Woke bestaat hier nog niet en iedereen doet normaal. We hebben ook geen kortpittigen enz O+
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_218470463
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2025 17:54 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Nou nee hoor, ik ben juist best populair.
Mede omdat ik vrij toegankelijk en makkelijk in de omgang ben. Ik roddel ook nooit en ben nooit te beroerd om te helpen. Ik handhaaf alleen een scherpe scheidslijn tussen werk en prive.

Vrienden heb ik prive voldoende en als ik mijn collega's 40 uur in de week zie vind ik dat genoeg.
pi_218470480
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2025 17:18 schreef tesssssssss het volgende:
"Jacques zat niet zo te wachten op de groepapp, maar liet zich overhalen."

Altijd naar je eerste gevoel/ingeving luisteren, Jacques. Met je hartje.

"Waar komen ingevingen vandaan?
Uit de diverse observaties en onderzoeken blijkt dat intuïtie is gebaseerd op aangeboren gedrag (evolutie) én onbewuste waarnemingen. Kennis, werk- plus levenservaringen en overige indrukken die je in je leven opdoet en vervolgens in je onderbewustzijn opslaat."
Bij Apps mis je intonatie van spraak en alle lichaams- of gezichtstaal.
pi_218470543
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2025 18:03 schreef Horzula het volgende:

[..]
Bij Apps mis je intonatie van spraak en alle lichaams- of gezichtstaal.
Dat doet er tegenwoordig niet toe.
Als een jonge vrouw bij je naakt op schoot zou gaan zitten en je zou per ongeluk met je hand haar knie aanraken ben jij fout.
pi_218470570
quote:
1s.gif Op zondag 10 augustus 2025 18:11 schreef Joopklepzeiker het volgende:

[..]
Dat doet er tegenwoordig niet toe.
Als een jonge vrouw bij je naakt op schoot zou gaan zitten en je zou per ongeluk met je hand haar knie aanraken ben jij fout.
Ik denk het niet.
pi_218470647
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2025 18:15 schreef Horzula het volgende:

[..]
Ik denk het niet.
Jawel hoor.
pi_218470904
quote:
1s.gif Op zondag 10 augustus 2025 18:30 schreef Joopklepzeiker het volgende:

[..]
Jawel hoor.
Ervaring mee?
  zondag 10 augustus 2025 @ 19:17:41 #16
421394 Abrikozentaart
vrouw jong en hip
pi_218470910
verzonnen verhalen in het AD serieus nemen
ik ben gek op abrikozentaart en Zelda
pi_218470927
Ook daarom is het beter thuis te blijven dan werken tot je dood.
pi_218471024
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2025 19:17 schreef Abrikozentaart het volgende:
verzonnen verhalen in het AD serieus nemen
Niet dus dat is de klacht
pi_218471050
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2025 19:16 schreef PotjeSambal het volgende:

[..]
Ervaring mee?
Ik moest een keer bij HR komen omdat ik nooit "participeerde met teambuilding buiten werktijd" oftewel ik had geen zin om mijn eigen tijd erin te steken.

Ik heb ze gemaild dat het mijn volste recht is om zelf mijn eigen tijd in te delen en geen tijd had voor die onzin, Ik liet dus weten ook niet op te komen dagen en die hele discussie niet aan te gaan.

Komt een week later die slappe vaatdoek van een teamleider naar me toe met het verhaal dat hij degene was die het had aangekaart en hij zich keer op keer door mij geschoffeerd voelde.

Ik zei dat ie met zinnige inhoud naar me toe kon komen of anders opzouten. Ben daarna wat anders gaan zoeken.
pi_218471546
quote:
1s.gif Op zondag 10 augustus 2025 19:47 schreef Joopklepzeiker het volgende:

[..]
Ik moest een keer bij HR komen omdat ik nooit "participeerde met teambuilding buiten werktijd" oftewel ik had geen zin om mijn eigen tijd erin te steken.

Ik heb ze gemaild dat het mijn volste recht is om zelf mijn eigen tijd in te delen en geen tijd had voor die onzin, Ik liet dus weten ook niet op te komen dagen en die hele discussie niet aan te gaan.

Komt een week later die slappe vaatdoek van een teamleider naar me toe met het verhaal dat hij degene was die het had aangekaart en hij zich keer op keer door mij geschoffeerd voelde.

Ik zei dat ie met zinnige inhoud naar me toe kon komen of anders opzouten. Ben daarna wat anders gaan zoeken.
Je kan morgen in het AD staan.
pi_218473284
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  maandag 11 augustus 2025 @ 05:44:01 #22
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_218473327
Jacques moet eens leren dat de wereld niet werkt zoals hij graag wil, maar op een aaaaaaandere manier. Hij moet zich dus op een aaaaaaandere manier gaan gedragen.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
pi_218473484
quote:
1s.gif Op maandag 11 augustus 2025 05:44 schreef SebbeSwensje het volgende:
Jacques moet eens leren dat de wereld niet werkt zoals hij graag wil, maar op een aaaaaaandere manier. Hij moet zich dus op een aaaaaaandere manier gaan gedragen.
Dat, of gewoon HR afschaffen.
pi_218473485
quote:
Zou best wel raken.
  maandag 11 augustus 2025 @ 07:35:12 #25
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_218473557
quote:
1s.gif Op maandag 11 augustus 2025 07:16 schreef Joopklepzeiker het volgende:

[..]
Ook een mogelijkheid ja.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
pi_218473629
Nee het was geen handige actie. Maar wat een sneeuwvlokje ben je om meteen bij HR te gaan janken.
Zeg gewoon: "He, lul: haal dat hartje en die opmerking weg¨.
pi_218473631
quote:

[..]
Zou best wel raken.
Is ook moeilijk niet te raken.
pi_218485023
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2025 16:50 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Team Jacques want Lisa is een vuile snitch
Zijn er foto's van Lisa?
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_218491695
quote:

[..]
Ik heb een HR ketel. :s)
  woensdag 13 augustus 2025 @ 17:41:33 #30
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_218496025
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2025 17:09 schreef raptorix het volgende:
De vrouw in questie.

[ afbeelding ]
Je plaatje doet het niet :D
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
pi_218499166
Lisa had hem toch gewoon kunnen vragen wat ie daar mee bedoelde? Dom wijf.
pi_218499294
quote:
Die mag ook wel een waarschuwing krijgen voor grensoverschrijdend gedrag. Waarom moet ik dit zien zonder mijn consent? :N
pi_218503794
quote:
1s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 00:05 schreef Cockwhale het volgende:
Lisa had hem toch gewoon kunnen vragen wat ie daar mee bedoelde? Dom wijf.
Inderdaad, Je zus vraagt altijd wat ik bedoel en dan zeg ik neuken en dat doet ze. Sommige mensen doen gewoon onnodig moeilijk.
pi_218503982
quote:
1s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 17:23 schreef Joopklepzeiker het volgende:

[..]
Inderdaad, Je zus vraagt altijd wat ik bedoel en dan zeg ik neuken en dat doet ze. Sommige mensen doen gewoon onnodig moeilijk.
Je ma wilde mij gister ook wat vragen, maar d'r bek zat vol met mijn stront.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')