Onderaan de streep dus duurder én belastender.quote:Op zondag 10 augustus 2025 13:30 schreef Jordy-B het volgende:
De nieuwe verpakking gebruikt als het goed is minder fossiele brandstoffen on te maken, maar transport is door het gewicht weer wel duurder. Ook is de combinatie van carton, plastic en metaalfolie niet recyclebaar. De koker hoort niet in de papierbak.
Bron?quote:Op zondag 10 augustus 2025 15:10 schreef Durmada het volgende:
Je bent een maandje of drie te laat met deze klacht, volgens mij verdwijnen ze zelfs al weer binnenkort.
quote:Op zondag 10 augustus 2025 13:30 schreef Jordy-B het volgende:
De nieuwe verpakking gebruikt als het goed is minder fossiele brandstoffen on te maken, maar transport is door het gewicht weer wel duurder. Ook is de combinatie van carton, plastic en metaalfolie niet recyclebaar. De koker hoort niet in de papierbak.
quote:Op zondag 10 augustus 2025 13:33 schreef SebbeSwensje het volgende:
Heb je wel op de achterkant gekeken of deze bij het karton mag? Het zou wmb op elke verpakking verplicht moeten staan, want met al die legeringen is het totaal niet meer te overzien waar wat moet.
is je krantenbak snel vol...quote:
Geen officieel keurmerk en dus direct afgekeurd. Wij zoeken dit:quote:Op zondag 10 augustus 2025 18:03 schreef No239SquadronRAF het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
https://zwerfinator.nl/in(...)-chipsdoos-van-lays/
De teringquote:Op zondag 10 augustus 2025 20:23 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Geen officieel keurmerk en dus direct afgekeurd. Wij zoeken dit:
[ afbeelding ]
niet te vergeten: het is veel duurder per kiloquote:Op zondag 10 augustus 2025 13:30 schreef Jordy-B het volgende:
Geen grap, maar omdat geen hond het meer kocht omdat het zo duur was, maar blijkbaar hebben ze het terugdraaien teruggedraaid?quote:Op maandag 11 augustus 2025 07:25 schreef raptorix het volgende:
Gingen ze dit niet terug draaien, omdat het eigenlijk een grap was?
ik heb dat bericht niet gehoord.. wel gezien dat er meer en meer van die dozen kwamen in de schappenquote:Op maandag 11 augustus 2025 09:04 schreef ToT het volgende:
Ik had begrepen dat ze weer gingen stoppen met deze verpakkingen, maar ik zag ze laatst nog gewoon bij de Appie in de aanbieding.
Was volgens mij een tijdje geleden op de Frontpage hier.quote:Op maandag 11 augustus 2025 21:14 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb dat bericht niet gehoord.. wel gezien dat er meer en meer van die dozen kwamen in de schappen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |