Joa joaquote:Op zondag 10 augustus 2025 12:32 schreef FrenchDuck het volgende:
Omdat ik wat nieuws wilde ben ik naar de makelaar gegaan en heb daar een ander huis gevonden,
Net ook alsof een makelaar 15% korting geeft op zijn inkomsten alleen maar voor zo'n lullig bordje in de tuin.quote:Op zondag 10 augustus 2025 13:35 schreef opgebaarde het volgende:
Huh. Hoezo ga jij akkoord met 15% korting als de prijs waar jij je huis voor verkoopt alleen nog maar hoger kan worden?
Dit moet waardeloos verzonnen verhaal zijn, er zijn veel domme mensen maar dat ts zo is geloof ik niet. De makelaar had zelfs nog geen foto's gemaakt wat in de courtage zit haha. Dit is qua kansberekening en mogelijk resultaat misschien wel de meest domme beslissing ooit
quote:Op zondag 10 augustus 2025 15:47 schreef r_one het volgende:
[..]
Joa joa![]()
KLB / Woningbouw wil huis controleren
Dit is meestal wel het beste. Geen gedoe en gezeur en onnodig mensen te woord staan om hun uit te leggen waarom JIJ gaat verhuizen en waarnaar toe. Want vooral dat laatste hoeft mensen niet te interesserenquote:Op zondag 10 augustus 2025 12:32 schreef FrenchDuck het volgende:
Omdat ik wat nieuws wilde ben ik naar de makelaar gegaan en heb daar een ander huis gevonden, mijn eigen huis aangeboden en zonder foto’s te laten maken, niet op funda geweest, en geen bord in de tuin gehad. had hij al iemand die over de marktprijs bood.
Of hij een verkocht bord in de tuin mocht zetten voor 15% korting op de makelaarskosten.
Ik zei ja: grootste fout ooit.
Nu is mijn buurman boos dat ik hem niets heb laten weten over de verkoop, hij wilde zijn zoon graag naast zich hebben wonen, dat schreeuwde hij vloekend en tierend, terstond de mededeling dat de schutting 15cm op zijn grond stond, die moest ik maar verzetten zodat hij op de erfgrens stond
Hij kan het heen en weer krijgendie schutting hebben we samen neergezet
Volgende keer komt er geen bord en vertel ik niemand wat, verhuiswagen op de stoep en vertrekken maar, ajuus
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |