https://www.telegraaf.nl/(...)?recommender=ProteusJake gaat nu een gevecht aan , waar ie wel eens niet echt ongeschonden uit kon komen , mogelijk zelfs horizontaal de ring zal verlaten
Bekijk deze YouTube-videoBekijk deze YouTube-videoquote:
Jake Paul krijgt waarschuwing uit kamp Anthony Joshua: ’Dit is geen YouTube, geen Disney’
Jake Paul (28) riep zichzelf onlangs uit tot de komende tegenstander van Anthony Joshua (35).
Inmiddels lijkt de 35-jarige Brit ook wel trek te hebben in een duel met Paul, zo bevestigt zijn promotor Eddie Hearn.
Al heeft die zelf wel zijn bedenkingen.
1 uur geleden
„Eerst dacht ik dat het een publiciteitsstunt van Jake was.
Alleen nu ik met hem gesproken heb, blijkt dat niet het geval: Jake Paul denkt dat hij Anthony Joshua kan verslaan”, vertelt Hearn tegenover de BBC. „
Dit gaat een stap te ver. Wees voorzichtig met wat je wenst, want dit is niet zomaar een spelletje.
Het is geen YouTube, het is geen Disney. Dit is een gevaarlijk spel.”
Toch bevestigde hij vrijdag al bij Sky Sports, dat „Paul de meest waarschijnlijke volgende uitdager is van Joshua.” Hearn verklaarde in New York te zijn, waar hij met de promotors van Paul sprak. „
Maar ik kan niet zeggen dat het een gelijkwaardig duel wordt.
De hele gang van zaken is bizar en ik denk dat het extreem gevaarlijk is voor Paul.”
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels