Het kopen van die rechten vereist allemaal administratieve handelingen die co2 uitstoten, je zult dan dus een negatief saldo krijgen.quote:Op zondag 10 augustus 2025 12:20 schreef Jahr00n het volgende:
Laten we het snel hopen dat ze dit invoeren. Ik ben dat schaamteloze vliegen naar ibizo en andere kutoorden helemaal zat. Die mensen maken de hele natuur kapot. Gelukkig heb ik genoeg geld en kan ik waarschijnlijk wel wat extra co2 rechten kopen.
Waarom koop je niet je eigen bedrijf zodat je nooit meer hoeft te werken?quote:Op zondag 10 augustus 2025 12:20 schreef Jahr00n het volgende:
Laten we het snel hopen dat ze dit invoeren. Ik ben dat schaamteloze vliegen naar ibizo en andere kutoorden helemaal zat. Die mensen maken de hele natuur kapot. Gelukkig heb ik genoeg geld en kan ik waarschijnlijk wel wat extra co2 rechten kopen.
Ze maken daar gewoon schattingen voor. Simpel.quote:Op zondag 10 augustus 2025 12:24 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Het kopen van die rechten vereist allemaal administratieve handelingen die co2 uitstoten, je zult dan dus een negatief saldo krijgen.
Die gaan allemaal de airlock uit.quote:Op zondag 10 augustus 2025 16:24 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ze maken daar gewoon schattingen voor. Simpel.
Als je dacht dat corona erg was, hou je dan maar vast voor wat ze nu in gedachten hebben.quote:Op maandag 11 augustus 2025 00:01 schreef Nemmarith het volgende:
ik krijg weer beelden voor me van Corona en de avondklok dat je buitenloopt en er een politie auto (over het gras) heel dreigend naar je toekomst rijden en op het laatste moment mijn hond ziet en afbuigt. Dat was toen een waarschuwing de volgende keer helpt me hond me niet meer
![]()
en moet ik me er actief tegen gaan verzetten
tot aan de concentratiekamp of ze met een geweer gaan dreigen laten we maar zeggen welkom in de jaren 30 van deze eeuw.
de tijd van repressie is aangebroken
Precies, glijdende schaal. Zoals met alles.quote:Op maandag 11 augustus 2025 10:27 schreef Fleischmeister het volgende:
Was te verwachten. Ze gaan eerst iedereen binnenhengelen door te beloven dat ze CDBC niet zullen programmeren, en het uiteindelijk alsnog doen. Ze kunnen zelfs gewoon een vervaldatum instellen op dat geld als ze willen, hoe dystopisch wil je het hebben
Het gaat uiteindelijk gewoon over controle en macht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |