abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218467358
Nou, hier zie je het:

Ben je bij de Belgische KBC bank, dan zie je wellicht deze berichten. Je ziet hier een transactieoverzicht bij een bank die dit koppelt aan CO2 uitstoot.

Nu is het alleen nog maar een bericht, maar we weten allemaal hoe dat gaat: eerst een onschuldig voorbeeld, dan een notificatie over CO2 bij iedere transactie, dan totale uitrol bij elke bank, en uiteindelijk CO2 als verplichte voorwaarde bij elke aankoop.

En zo wordt de CDBC er toch langzaam maar zeker, stapje voor stapje ingemasseerd.

Blijf cash gebruiken, koop XRP, koop eventueel goud, maar achteraf niet zeggen dat je het niet geweten hebt.

Zit jij toevallig ook bij de KBC capuchon_jongen?
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_218467801
Laten we het snel hopen dat ze dit invoeren. Ik ben dat schaamteloze vliegen naar ibizo en andere kutoorden helemaal zat. Die mensen maken de hele natuur kapot. Gelukkig heb ik genoeg geld en kan ik waarschijnlijk wel wat extra co2 rechten kopen.
  zondag 10 augustus 2025 @ 12:24:54 #3
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_218467839
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2025 12:20 schreef Jahr00n het volgende:
Laten we het snel hopen dat ze dit invoeren. Ik ben dat schaamteloze vliegen naar ibizo en andere kutoorden helemaal zat. Die mensen maken de hele natuur kapot. Gelukkig heb ik genoeg geld en kan ik waarschijnlijk wel wat extra co2 rechten kopen.
Het kopen van die rechten vereist allemaal administratieve handelingen die co2 uitstoten, je zult dan dus een negatief saldo krijgen.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
  zondag 10 augustus 2025 @ 13:55:54 #4
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_218468582
Niet weten dat de overheid alles gaat verbieden en langzaam iedereen gaat vervangen door mensen uit het buitenland :')
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
pi_218469851
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2025 12:20 schreef Jahr00n het volgende:
Waarom koop je niet je eigen bedrijf zodat je nooit meer hoeft te werken?
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_218469858
quote:
1s.gif Op zondag 10 augustus 2025 12:24 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Het kopen van die rechten vereist allemaal administratieve handelingen die co2 uitstoten, je zult dan dus een negatief saldo krijgen.
Ze maken daar gewoon schattingen voor. Simpel.
  zondag 10 augustus 2025 @ 20:26:37 #7
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_218471263
quote:
1s.gif Op zondag 10 augustus 2025 16:24 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]
Ze maken daar gewoon schattingen voor. Simpel.
Die gaan allemaal de airlock uit.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
pi_218472063
@capuchon_jongen weet jij hier meer van?
pi_218472080
We zijn vee niets meer voor diegene die de wetten bepalen en het geld drukken
  Moderator zondag 10 augustus 2025 @ 22:20:49 #10
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_218472322
Zit gelukkig niet bij deze kutbank
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_218472896
:') ik krijg weer beelden voor me van Corona en de avondklok dat je buitenloopt en er een politie auto (over het gras) heel dreigend naar je toekomst rijden en op het laatste moment mijn hond ziet en afbuigt. Dat was toen een waarschuwing de volgende keer helpt me hond me niet meer :N :N en moet ik me er actief tegen gaan verzetten :') tot aan de concentratiekamp of ze met een geweer gaan dreigen laten we maar zeggen welkom in de jaren 30 van deze eeuw. :') de tijd van repressie is aangebroken :'(
Hello!
pi_218473956
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2025 00:01 schreef Nemmarith het volgende:
:') ik krijg weer beelden voor me van Corona en de avondklok dat je buitenloopt en er een politie auto (over het gras) heel dreigend naar je toekomst rijden en op het laatste moment mijn hond ziet en afbuigt. Dat was toen een waarschuwing de volgende keer helpt me hond me niet meer :N :N en moet ik me er actief tegen gaan verzetten :') tot aan de concentratiekamp of ze met een geweer gaan dreigen laten we maar zeggen welkom in de jaren 30 van deze eeuw. :') de tijd van repressie is aangebroken :'(
Als je dacht dat corona erg was, hou je dan maar vast voor wat ze nu in gedachten hebben.
pi_218474569
Was te verwachten. Ze gaan eerst iedereen binnenhengelen door te beloven dat ze CDBC niet zullen programmeren, en het uiteindelijk alsnog doen. Ze kunnen zelfs gewoon een vervaldatum instellen op dat geld als ze willen, hoe dystopisch wil je het hebben 8)7

Het gaat uiteindelijk gewoon over controle en macht.
pi_218474598
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2025 10:27 schreef Fleischmeister het volgende:
Was te verwachten. Ze gaan eerst iedereen binnenhengelen door te beloven dat ze CDBC niet zullen programmeren, en het uiteindelijk alsnog doen. Ze kunnen zelfs gewoon een vervaldatum instellen op dat geld als ze willen, hoe dystopisch wil je het hebben 8)7

Het gaat uiteindelijk gewoon over controle en macht.
Precies, glijdende schaal. Zoals met alles.

Daarom, cash, coins en goud.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')